Jubeltråd! Spre din glede her!

11+0 i dag :)

Jeg har fri i dag! (Fordi jeg skal jobbe resten av helga, men det skal jeg ikke tenke på nå!)

Fridagen skal brukes til å slappe av, kanskje sove litt nå som begge ungene er levert på skolen og i barnehagen! Jeg skal gjøre akkurat det jeg har lyst til!!

10+2 og fant huleboerens hurtige hjerteslag med doppler. 168 slag/minuttet ❤ Herlig lyd det der er altså! Fant min egen puls først men det er utrolig enkelt å høre forskjell på de to når man først finner de På et punkt kunne jeg høre begge to samtidig. Himmela snål. Pluss masse masse luft ;)

Jubler for at jeg fikk en god natts søvn! Og for at jeg har hatt et utrolig enkelt svangerskap hittil. Vært kvalm, svimmel og trøtt som bare det men har klart å gå på jobb alle dager minus en. Har lest om så mange her inne som har hatt mye kvalme og vært veldig dårlige, håper dere får et flott svangerskap videre :) Det har dere fortjent! Nå tør jeg endelig begynne og se fremover . Dagene til de magiske 12 blir færre og færre :) Hørte hjerterytmen i dag også :)

Back
Topp