Jubeltråd! Spre din glede her!

Hvis du er ung, så skjønner jeg godt at det er noen som du har vært ekstra spent på å fortelle det til :) Hehe her fikk bestemoren til samboeren vite i går at vi skal ha smått og hun fortalte at nå i helga hadde hun tenkt at min samboer kom nok aldri til å få barn :p Jeg har vært den som har holdt tilbake, så han er jo i ekstase over å fortelle dette til sin familie ;)
Jeg er 24, han ble nettopp 25. Har nettopp kjøpt rekkehus og er klar for det, føler de fleste er gravide nå. Men i mammas familie er det kun mamma og mormor/morfar som fikk tidlig barn, tante fikk kanskje første når hun var rundt 27 hvis jeg har regnet rett, onkelen min var 31. Så tror ikke de har tenkt tanken liksom :p

Jeg er 24, han ble nettopp 25. Har nettopp kjøpt rekkehus og er klar for det, føler de fleste er gravide nå. Men i mammas familie er det kun mamma og mormor/morfar som fikk tidlig barn, tante fikk kanskje første når hun var rundt 27 hvis jeg har regnet rett, onkelen min var 31. Så tror ikke de har tenkt tanken liksom :p

Dere er jo ikke så unge da. Bare ti år yngre enn samboeren min og sju år yngre enn meg. Hehe :p Er jo mer vanlig nå at man er nærmere min alder når man får barn, men er man klar for det så er man klar for det :)

Dere er jo ikke så unge da. Bare ti år yngre enn samboeren min og sju år yngre enn meg. Hehe :p Er jo mer vanlig nå at man er nærmere min alder når man får barn, men er man klar for det så er man klar for det :)
Nei vi er jo ikke så unge, føler vi er godt forberedt og alt. De venner seg nok til tanken :)

Her jeg kommer fra begynner man fra 20 årsalderen og er seint ute etter 30 :p

Hurra for 12+0 i dag :D

Utrolig mange som har nådd 12 uker nå , dere er så heldige :-) 10 dager igjen her

Overlykkelig;) Min svigerinne og bror skal ha et lite nurk ca 5 uker etter oss;) vi har alltid sagt at vi kom til å bli det samtidig, å jaggu ble vi det også;) dette blir koselig;) og godt å ha en å gå i mammaperm med;)

Back
Topp