Jubeltråd! Spre din glede her!

vært på ultralyd i dag, alt var bra med lille, mye sprell og liv:)

og vi har fått oss ny større leilighet! :D

Hurraaa, 12 uker i dag! Og imorgen skal jeg på UL :D

11 uker idag, 1 uke igjen til 12 uker :D skal på min første time til jordmor førstkommende mandag, da skal vi lytte etter hjertelyden :D weeee, nå begynner virkelig tiden å fly av gårde :p

Fått fødeplass på Ullevål som ønsket :D og to dager til jeg mest sannsynlig får sett klumpen igjen :)

Ligger å depper på jobb (plattform) for en tre uker lang tur foran meg akkurat har begynt ;( litt vel hjemmekjær av meg.
Men jeg jubler likevel fordi jeg ikke er ensom mer! Jeg ligger her på lugaren med mitt første, nydelige barn i magen og fokuserer på at når jeg kommer hjem, så er jeg 17+3 og snart tid for oul <3 yeyy!!

Ligger å depper på jobb (plattform) for en tre uker lang tur foran meg akkurat har begynt ;( litt vel hjemmekjær av meg.
Men jeg jubler likevel fordi jeg ikke er ensom mer! Jeg ligger her på lugaren med mitt første, nydelige barn i magen og fokuserer på at når jeg kommer hjem, så er jeg 17+3 og snart tid for oul <3 yeyy!!
Hvilken plattform er du på?? :)

Endelig passert 12 uker og kvalmen er omtrent borte, så hurra for å ha fått tilbake mitt sosiale liv :p

ble satt fram fra 11+1 til 13+1 uker etter ul i dag. hun som tok ul mente det med stor sikkerhet var en liten gutte baby der inne :D er helt tullerusk av glede i dag :D

Ja,men hadde vel ikke klart en evakuering ut helikoptervinduet med stor kul på magen..:P Har du en "rolig" jobb ombord?
Nei ikke sant :) haha
Jeg er prosessoperatør så er mye aktiv første uka med forskjellig ut i anlegget og rolig inneoperatør i kontrollrom andre uka:) Men de tilrettelegger slik at jeg slipper tungt arbeid, tunge løft, kjemikalier og skadelige stoffer :)
Enn du?

I dag har jeg vært på ultralyd, fikk så fantastiske bilder av en frisk og aktiv baby.. Jm mente ganske sikkert at det var en jente, men ville ikke si det var 100%.. :D

14+0 i dag!! :D Tiden går litt fort plutselig :P

Back
Topp