Jubeltråd! Spre din glede her!

Jeg fant hjertelyden i dag!! :D har bare funnet min egen hittil og i dag dukket den opp, har ikke teller og rakk ikke å telle selv.. Men det er en levende baby i magen min :D

Det må være den beste lyden i verden akkurat nå det der :) Hadde jeg kunnet hadde jeg hørt på den hele dagen ;)

Uke 11 i dag <3 Og bare 8 dager til første ultralyd, teller dager og nesten timer her :-D

Jubler for at jeg hørte hjertelyden hos jordmor i dag:) så er jeg 10 uker i morgen:D

11+0 idag, hurra!

10 vk i dag i flg UL :)

Ikveld skal vi fortelle foreldrene mine at de skal bli besteforeldre til to :) Gleder meg til å se reaksjonen deres!

Så kjekt :D hvordan reagerte de? :) Vi fortalte mine besteforeldre at de skal bli oldeforeldre for første gang på mandag, og de tok det mye bedre enn jeg hadde trodd de kom til å gjøre :D nå føler jeg "det verste" som jeg har grudd meg en del til er over :p

Så kjekt :D hvordan reagerte de? :) Vi fortalte mine besteforeldre at de skal bli oldeforeldre for første gang på mandag, og de tok det mye bedre enn jeg hadde trodd de kom til å gjøre :D nå føler jeg "det verste" som jeg har grudd meg en del til er over :p

De ble en smule sjokkert over at det kommer to :p Men veldig glad! Hehe tror ikke det blir å gå opp for dem at det er tvillinger før vi sitter her med dem, men slik føles det jo for oss også ;)
Ja, er rart med det. Det er noen man er mer spent på å fortelle slikt til enn andre. Heldigvis har det ikke her vært en eneste en som ikke har reagert positivt :) Men det var vi egentlig ikke bekymret for heller da..

De ble en smule sjokkert over at det kommer to :p Men veldig glad! Hehe tror ikke det blir å gå opp for dem at det er tvillinger før vi sitter her med dem, men slik føles det jo for oss også ;)
Ja, er rart med det. Det er noen man er mer spent på å fortelle slikt til enn andre. Heldigvis har det ikke her vært en eneste en som ikke har reagert positivt :) Men det var vi egentlig ikke bekymret for heller da..
Jeg har grudd meg veldig til å fortelle dem, alltid når det har vært snakk om noe i den retningen så har mormor bare sagt men det er jo lenge til dere skal ha og byttet emne helt :P
tanten min syns ei vennine av meg som nettopp fikk seg ei søt lita jente var aaaaaaalt for ung til å få barn, hun er like gammel som meg -.- så satser på at hun får vite det av mormor og morfar nå slik at jeg slipper å fortelle det :P
ellers har alle heldigvis blitt overrasket men veldig glade her :)
Blir kjekt å fortelle til bestemoren til samboeren snart, de har oldebarn fra før, men har mast på oss lenge nå :P så hun blir nok kjempe glad <3

Jeg har grudd meg veldig til å fortelle dem, alltid når det har vært snakk om noe i den retningen så har mormor bare sagt men det er jo lenge til dere skal ha og byttet emne helt :p
tanten min syns ei vennine av meg som nettopp fikk seg ei søt lita jente var aaaaaaalt for ung til å få barn, hun er like gammel som meg -.- så satser på at hun får vite det av mormor og morfar nå slik at jeg slipper å fortelle det :p
ellers har alle heldigvis blitt overrasket men veldig glade her :)
Blir kjekt å fortelle til bestemoren til samboeren snart, de har oldebarn fra før, men har mast på oss lenge nå :p så hun blir nok kjempe glad <3

Hvis du er ung, så skjønner jeg godt at det er noen som du har vært ekstra spent på å fortelle det til :) Hehe her fikk bestemoren til samboeren vite i går at vi skal ha smått og hun fortalte at nå i helga hadde hun tenkt at min samboer kom nok aldri til å få barn :p Jeg har vært den som har holdt tilbake, så han er jo i ekstase over å fortelle dette til sin familie ;)

Back
Topp