Jubeltråd! Spre din glede her!

Jubler for 9+0 og nok en vellykket sniklytt med dopler som resulterte i en galloperende hest :D <3

Jeg har fått meg mammabukse og det er helt fantastisk! Ingenting som klemmer over magen. Skulle tro jeg var i himmelen!

Ååh, jeg har 23.. Da får ikke jeg heller plass :(
Æsj, så dumt! Men Riksen er veldig bra. Alle jeg kjenner som har født der et veldig fornøyde :) og nå som de ikke har lystgass på Ullevål lenger er det egentlig ingen forskjell...
Freshere på Riksen også :)

Æsj, så dumt! Men Riksen er veldig bra. Alle jeg kjenner som har født der et veldig fornøyde :) og nå som de ikke har lystgass på Ullevål lenger er det egentlig ingen forskjell...
Freshere på Riksen også :)
Joa, føden skal jo gå greit, men vil ha alenerom. Blir vel til at jeg drar hjem tidligere da.. Bah., skal ikke til legen før 23, så skal sende søknad om fødeplass i posten etterpå :)

Joa, føden skal jo gå greit, men vil ha alenerom. Blir vel til at jeg drar hjem tidligere da.. Bah., skal ikke til legen før 23, så skal sende søknad om fødeplass i posten etterpå :)
Legen min sendte søknaden elektronisk tror jeg... visste ikke at man ikke får alenerom på riksen... har de ikke sånn hotell-opplegg? Vi fikk ikke alenerom på barsel på Ullevål sist, men vi fikk sånn familierom på hotellet...

Back
Topp