Jubeltråd! Spre din glede her!

6+0 i dag :hello2

• Liker
Reactions: Mae
Edit: ikke så så godt med mammabukse likevel.. Den er for stor og jeg har gått og dratt den opp i hele kveld :p
hahaha, etter den søte kløe osv..
Er det samme her, enten er de for små eller så er de for store. Svigers kommer i morgen med en ladning klær som jeg lånte bort til svigerinna mi, der er det ihvertfall 3 bukser som jeg vet passer OG er behagelige :D :D

hahaha, etter den søte kløe osv..
Er det samme her, enten er de for små eller så er de for store. Svigers kommer i morgen med en ladning klær som jeg lånte bort til svigerinna mi, der er det ihvertfall 3 bukser som jeg vet passer OG er behagelige :D :D
Deilig :D jeg er 11 kg lettere nå enn utgangspunktet sist, så burde jo skjønt at den kom til å være litt stor :p

Får vente på lønn neste uke og så blir det tydeligvis shopping :p

I flg legen er eg heile 1 dag lenger på vei enn eg trur sjølv :) Men trur eg venta med å justere datoen til etter UL :D

Edit: ikke så så godt med mammabukse likevel.. Den er for stor og jeg har gått og dratt den opp i hele kveld :p

Kan anbefale deg å ha en strikk mellom knappehull og knapp på buksen. Da klemmer de ikke, og man ser normal ut. Relativt sett, selvfølgelig ;)

Fått bekreftet fødeplass på Riksen idag! :D :D

Back
Topp