Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt var du på vei da?
Edit: ikke så så godt med mammabukse likevel.. Den er for stor og jeg har gått og dratt den opp i hele kveld7+0 i dag
Oog tatt på meg mammabukse i dag, ååååh så deilig! ikke noe som klemmer på den oppblåste magen
hahaha, etter den søte kløe osv..Edit: ikke så så godt med mammabukse likevel.. Den er for stor og jeg har gått og dratt den opp i hele kveld
Deilig jeg er 11 kg lettere nå enn utgangspunktet sist, så burde jo skjønt at den kom til å være litt storhahaha, etter den søte kløe osv..
Er det samme her, enten er de for små eller så er de for store. Svigers kommer i morgen med en ladning klær som jeg lånte bort til svigerinna mi, der er det ihvertfall 3 bukser som jeg vet passer OG er behagelige
Samme herEr 100% sykemeldt og kjenner kroppen virkelig har behov for det vil jobbe, men akkurat nå er det umulig.. :/
Edit: ikke så så godt med mammabukse likevel.. Den er for stor og jeg har gått og dratt den opp i hele kveld
Brukte strikk og sånn belly band (eller noe) sist, blir vel det samme nå foreløpig går det i joggebukserKan anbefale deg å ha en strikk mellom knappehull og knapp på buksen. Da klemmer de ikke, og man ser normal ut. Relativt sett, selvfølgelig
Det fikk jeg også idag søkte Ullevål men må være fullt der alt... Har du vært på riksen før?Fått bekreftet fødeplass på Riksen idag!