Jubeltråd! Spre din glede her!

masse lykke til! Vet du hvor langt du er på vei?
Er vel i utgangspunktet 8+0. Men tror nok jeg er mindre enn dette. Fikk ganske sent positiv på testen, så tenker nok litt sen el :-) Litt kjedelig. Men så lenge lille spira har det fint, så gjør det jo egentlig ikke noe å bli satt litt tilbake. Hva med deg?

Jubler for 8+0! Fire uker igjen til 12! Og i morgen begynner endelig studiene, sånn at tiden kan begynne å bevege seg igjen :D

Er vel i utgangspunktet 8+0. Men tror nok jeg er mindre enn dette. Fikk ganske sent positiv på testen, så tenker nok litt sen el :-) Litt kjedelig. Men så lenge lille spira har det fint, så gjør det jo egentlig ikke noe å bli satt litt tilbake. Hva med deg?

Mellom 6 og 7 uker et sted. Beregnet ut ifra cb digital. Ble gravid med en gang etter sa. Da kan det hende vi er ganske likt :-)

Er vel i utgangspunktet 8+0. Men tror nok jeg er mindre enn dette. Fikk ganske sent positiv på testen, så tenker nok litt sen el :) Litt kjedelig. Men så lenge lille spira har det fint, så gjør det jo egentlig ikke noe å bli satt litt tilbake. Hva med deg?

Har du vært på UL ennå? Hvordan gikk det?

Åh! Der var det gjort :-) Tidenes minste bankende hjerte ❤️ Så deilig å se! Ble målt til 7+5, og jeg trodde jeg var 8+0, så det er jeg godt fornøyd med! Går bare å smiler nå :-)

Ååå så gøy:) gratulerer så mye:) <3

Gratulerer! Det er så moro! Da blei du ikke satt så langt tilbake da :-)
Nei. Litt overrasket over det. Men veldig greit da! :-) Men vi har på ultralyd da jeg trodde jeg var 6+0, og da så vi lite og ingenting. Da mente hun at jeg var nok mye kortere enn jeg trodde. Føler ikke 3 dager er mye kortere jeg da.. :-)

Nei. Litt overrasket over det. Men veldig greit da! :-) Men vi har på ultralyd da jeg trodde jeg var 6+0, og da så vi lite og ingenting. Da mente hun at jeg var nok mye kortere enn jeg trodde. Føler ikke 3 dager er mye kortere jeg da.. :-)

Det er ikke så mye kortere nei. Jeg ble satt en uke tilbake, men tror ikke noe på det :-P

Jubler for at jeg har funnet en jordmor som vil ta på seg fødsel i september. :D Mulig jeg er litt tidlig ute med planleggingen her. :P Krysser fingrene for at alt går bra fram til da, nå har jeg i alle fall en plan. :)

Back
Topp