Hvor mye utgjør det hver dag?Fikk 25% sykemelding for tretthet...skal bli fantastisk å ikke være zombie hele dagen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye utgjør det hver dag?Fikk 25% sykemelding for tretthet...skal bli fantastisk å ikke være zombie hele dagen!!
Hvor mye utgjør det hver dag?
Det jeg trodde var ekstrem svangerskapssyke, var omgangssyke!!! Jeij
Ba om 50 %Kanskje du også kan få gradert sykemelding etter det?
Så bra mø være betryggende å se hjerte slåVar på UL i dag og fikk se et bittelite bankende hjerte Det gjorde godt etter alle småblødningene jeg har hatt.. Blir mest sannsynlig flere UL framover hvis jeg ikke slutter med spottinga. Egentlig veldig greit så lenge alt går bra
Jeg tenkte å be om 25%, men legen ga meg 50%. Jeg jobber 40 timer inkl. lunsj, så nå blir det 4 timer hver dag
Det går nok braJubler for 5+2 Første gang jeg er gravid, klaffet på første forsøk, så nå er jeg fryktelig nervøs for å miste det.. Føler liksom ikke at det går an å være så heldig.
Det går nok bra
Å så gøy Stor dag for dere, lykke tilI dag skal svigermor få vite den store hemmeligheten. Ho gleder seg såååå til å bli bestemor. Har spurt om vi ikke skal ha barn snart i to år.