Jubeltråd! Spre din glede her!

Var på UL i dag og fikk se et bittelite bankende hjerte :) Det gjorde godt etter alle småblødningene jeg har hatt.. Blir mest sannsynlig flere UL framover hvis jeg ikke slutter med spottinga. Egentlig veldig greit så lenge alt går bra :)

Var på UL i dag og fikk se et bittelite bankende hjerte :) Det gjorde godt etter alle småblødningene jeg har hatt.. Blir mest sannsynlig flere UL framover hvis jeg ikke slutter med spottinga. Egentlig veldig greit så lenge alt går bra :)
Så bra :) mø være betryggende å se hjerte slå :)

6+0 idag!

7+0 i dag!
Sist jeg var gravid fikk jeg en liten blødning denne dagen, og så forsvant gravidsymptomene utover uka før jeg det begynte å blø igjen.

Men nå er det ingen tegn til blødning!! Krysser fingre for at alt er bra på UL neste uke. :-)

Jeg tenkte å be om 25%, men legen ga meg 50%. Jeg jobber 40 timer inkl. lunsj, så nå blir det 4 timer hver dag :)

Jeg tenkte å be om 25%, men legen ga meg 50%. Jeg jobber 40 timer inkl. lunsj, så nå blir det 4 timer hver dag :)

Så deilig da!! :-) Jeg våknet av meg selv i dag tidlig, og føler meg mennesklig på jobb igjen. Fått gjort masse i dag allerede :-)

Jubler for 5+2 :) Første gang jeg er gravid, klaffet på første forsøk, så nå er jeg fryktelig nervøs for å miste det.. Føler liksom ikke at det går an å være så heldig.

Back
Topp