Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så gøy Stor dag for dere, lykke til
svigermor hadde vist sett det alt, for ansiktet mitt hadde endra seg, men hun ble kjempe glad!
Synes faktisk svigermor di burde ha latt som ikke ho hadde skjønt det Men veldig gøy når de blir så glade
Ååå, misunner deg!!Endelig kan jeg legge meg til oppvarming i et badekar!!! En av fordelene ved å være på besøk hos mamma og pappa
Endelig kan jeg legge meg til oppvarming i et badekar!!! En av fordelene ved å være på besøk hos mamma og pappa
Bare tenkte jeg skulle tipse om dette:
http://nhi.no/graviditetsoraklet/sv...arme-bad-og-badstu-i-svangerskapet-40239.html
Ja, selv takler jeg ikke for varmt vann, men sambo pleier å koke seg selv i badekarTakk for tips. Passet på å ikke ha veldig varmt vann nettopp på grunn av dette skal ikke så mye varmere vann en tilsvarende kroppstemperatur som skal til før jeg blir oppvarmet
Vi også! Blir spennendeI morgen skal vi på ultralyd. Da får vi forhåpentligvis se et bankende hjerte og vite hvor langt vi er på vei :-D
Vi også! Blir spennende