Jubeltråd! Spre din glede her!

Er så koselig å høre! JEg vil også på ul, men usikker på når. Må uansett vente til lønning. Blakk.no :P
Ja. Følte på forhånd at jeg kanskje sløste litt med penger siden man ikke får sett så mye, men det var sååååå verdt det! Du kan jo bestille time nå til den dagen du får lønn? :)

Ja. Følte på forhånd at jeg kanskje sløste litt med penger siden man ikke får sett så mye, men det var sååååå verdt det! Du kan jo bestille time nå til den dagen du får lønn? :)
Det går jo an, men da er jeg plutselig i uke 9..Tror jeg vil ha en ul i uke 14 denne gangen i håp om å se kjønn :p Får tenke litt :)

Det går jo an, men da er jeg plutselig i uke 9..Tror jeg vil ha en ul i uke 14 denne gangen i håp om å se kjønn :p Får tenke litt :)
Du kan ikke låne litt av mastercardet da? Og så betale tilbake dit når du får lønn? :)

Kan man se kjønn i uke 14?
Jeg skal ta UL i uke 12 for å sjekke nakkefold. Vi har snakket om at vi beholder babyen uansett, men er greit å vite om i tilfelle. Og så skal jeg på oul i uke 18 ca

Du kan ikke låne litt av mastercardet da? Og så betale tilbake dit når du får lønn? :)

Kan man se kjønn i uke 14?
Jeg skal ta UL i uke 12 for å sjekke nakkefold. Vi har snakket om at vi beholder babyen uansett, men er greit å vite om i tilfelle. Og så skal jeg på oul i uke 18 ca
De kan, men de vil alltid si at det er en viss sjanse for at det er feil.

Har lyst til å holde meg unna mastercardet, prøver iherdig å betale det ned :p

5+0 i dag:-) det går fremover...hihi:-)

Hurra for legen min som er så super! Fikk sykemelding ut uka og deretter 50% fram til 26 jan. Fikk også kvalmestillende tabletter jeg kan ta i nødsfall :)

Fått legetime :D skal til legen senere i dag og satser på at jeg får sykemelding :) trenger noen dager med ro fremover :)

Fikk 25% sykemelding for tretthet...skal bli fantastisk å ikke være zombie hele dagen!!

Back
Topp