Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg vet! var hos legen på mandag. Men skal ha legetime på sykehuset senest uke 12, og den timen har jeg ikke fått. Så rart system.Åj, det var raskt
Herlig Gratulerer det var gode nyheterHipp hurra! Har målt HCG denne uka og var redd jeg måtte vente til mandag for å få svar, men heldigvis hadde det kommet. Fin stigning fra tirsdag til torsdag Puh, nå kan jeg faktisk slappe av i helgen.
Så braHipp hurra! Har målt HCG denne uka og var redd jeg måtte vente til mandag for å få svar, men heldigvis hadde det kommet. Fin stigning fra tirsdag til torsdag Puh, nå kan jeg faktisk slappe av i helgen.
Okei. Jeg skal på ultralyd på mandag, da er jeg 6+3. Skal komme meg dit tidlig så jeg kan sitte på toalettet i fem min før undersøkelsen6+0, så ingen klare hjerteslag, men bevegelser som var forenlig med hjerteslag. Blæra pressa på livmora, så det ble utydelig. Håper på å se en liten bamsemums 20.jan
Hurra!!Jadda!!!! CB med ukeindikator viste, som den skulle i forhold til mine beregninger, 3+ i dag Da har hcg steget siden forrige uke og jeg senker skuldrene litt
Hurra! Så fantastisk ♡♡ det var kjekt å høre denne gangen sitter spiren helt til september alt tyder på det!Jadda!!!! CB med ukeindikator viste, som den skulle i forhold til mine beregninger, 3+ i dag Da har hcg steget siden forrige uke og jeg senker skuldrene litt
Jeg omfavner alle symptomer som kommer, og i dag er lyskestrekk som er tingen! Det kjente jeg ikke forrige gang, og det må jo bare være bra at jeg kjenner nå
Hehe her også! Pluss en merkelig følelse i tennene i underkjeven. Aldri opplevd før. Men nå ønsker jeg alle symptomer velkommen med åpne armer
Det er veldig bra! Jeg har troa på degHar aldri fått 3+ på testene. Første gangen ville den ikke over 1-2 og andre gangen stoppet den på 2-3. Håper med alt jeg har at dette går riktig vei
Er det ikke litt godt? Det eneste jeg ikke digger er denne trøttheten. Jeg sov i 10 timer i natt, 1 time på sofaen i går, en halvtime på formiddagen i går og i dag morges, 1 time etter at jeg stod opp måtte jeg sove i 1,5 time til. Kan ikke skjønne hvordan dette skal gå fremover!
Det er veldig bra! Jeg har troa på deg