Jubeltråd! Spre din glede her!

Hipp hurra! Har målt HCG denne uka og var redd jeg måtte vente til mandag for å få svar, men heldigvis hadde det kommet. Fin stigning fra tirsdag til torsdag :) Puh, nå kan jeg faktisk slappe av i helgen.

Hipp hurra! Har målt HCG denne uka og var redd jeg måtte vente til mandag for å få svar, men heldigvis hadde det kommet. Fin stigning fra tirsdag til torsdag :) Puh, nå kan jeg faktisk slappe av i helgen.
Herlig :) Gratulerer :) det var gode nyheter :)

JIPPI! ! Fikk endelig svar på hcg i dag og de sa den var høy :) så det OG økende symptomer gir meg litt ro. Nå ser jeg frem til 19. Januar og time hos fastlegen :) en dag av gangen :)

Klarte å mase meg til å få tidlig ultralyd, time 20 januar :D Slipper å bruke masse penger på privat ultralyd :)

6+0, så ingen klare hjerteslag, men bevegelser som var forenlig med hjerteslag. Blæra pressa på livmora, så det ble utydelig. Håper på å se en liten bamsemums 20.jan :-)
Okei. Jeg skal på ultralyd på mandag, da er jeg 6+3. Skal komme meg dit tidlig så jeg kan sitte på toalettet i fem min før undersøkelsen ;)

Har aldri fått 3+ på testene. Første gangen ville den ikke over 1-2 og andre gangen stoppet den på 2-3. Håper med alt jeg har at dette går riktig vei :)

Jadda!!!! CB med ukeindikator viste, som den skulle i forhold til mine beregninger, 3+ i dag :D Da har hcg steget siden forrige uke og jeg senker skuldrene litt :)
Hurra! Så fantastisk ♡♡ det var kjekt å høre :) denne gangen sitter spiren helt til september :) alt tyder på det! :)

Jeg omfavner alle symptomer som kommer, og i dag er lyskestrekk som er tingen! Det kjente jeg ikke forrige gang, og det må jo bare være bra at jeg kjenner nå :D

Jeg omfavner alle symptomer som kommer, og i dag er lyskestrekk som er tingen! Det kjente jeg ikke forrige gang, og det må jo bare være bra at jeg kjenner nå :D

Hehe her også! Pluss en merkelig følelse i tennene i underkjeven. Aldri opplevd før. Men nå ønsker jeg alle symptomer velkommen med åpne armer :D

Hehe her også! Pluss en merkelig følelse i tennene i underkjeven. Aldri opplevd før. Men nå ønsker jeg alle symptomer velkommen med åpne armer :D

Er det ikke litt godt? Det eneste jeg ikke digger er denne trøttheten. Jeg sov i 10 timer i natt, 1 time på sofaen i går, en halvtime på formiddagen i går og i dag morges, 1 time etter at jeg stod opp måtte jeg sove i 1,5 time til. Kan ikke skjønne hvordan dette skal gå fremover! :confused:

Er det ikke litt godt? Det eneste jeg ikke digger er denne trøttheten. Jeg sov i 10 timer i natt, 1 time på sofaen i går, en halvtime på formiddagen i går og i dag morges, 1 time etter at jeg stod opp måtte jeg sove i 1,5 time til. Kan ikke skjønne hvordan dette skal gå fremover! :confused:

Det er fantastisk :) Nyter hvert symptom (enn så lenge) og jeg takker for hver dag som går. Nå ser det ut til at spottinga holder på å gi seg også. Har ikke spottet noen ting til nå i dag. Tør nesten ikke si det høyt for jeg er redd det fungerer som Murphys lov for meg. Har f.eks. ikke turt å si det til min søster enda for sist mistet jeg rett etter jeg sa det til henne :P akkurat som om det er tryggere å ikke fortelle det til noen..

Back
Topp