stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Så utrolig deilig det må være for dere! <3Jeg har fått se et bittelite bankende hjerte i dag!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig deilig det må være for dere! <3Jeg har fått se et bittelite bankende hjerte i dag!!!!!
Så misunnelig!Jeg har fått se et bittelite bankende hjerte i dag!!!!!
Så utrolig deilig det må være for dere! <3
Så misunnelig!
4 uker til jeg skal på ul. Føles som en evighet tilBare å glede seg
4 uker til jeg skal på ul. Føles som en evighet til
Hurra!!Jeg har fått se et bittelite bankende hjerte i dag!!!!!
Hurra!Jublet for første digital test i dag og at den overraskende viste 2 - 3 !! Selv trodde jeg ikke jeg var så langt på vei. (!!) Så jeg vet ikke faktisk
Hvor langt er du i følge menstermin?Jublet for første digital test i dag og at den overraskende viste 2 - 3 !! Selv trodde jeg ikke jeg var så langt på vei. (!!) Så jeg vet ikke faktisk
Hvor langt er du i følge menstermin?
Gratulerer kanskje du venter tvillinger? ^^Jublet for første digital test i dag og at den overraskende viste 2 - 3 !! Selv trodde jeg ikke jeg var så langt på vei. (!!) Så jeg vet ikke faktisk
Gratulerer kanskje du venter tvillinger? ^^
Hihi da håper jeg at det er tvillinger det behøver ikke å være det altså. Bare liker å spekulere litt siden du tydeligvis produserer mye hcgÅååå tror du????? da hadde jeg blitt hoppende glad aaa
Hihi da håper jeg at det er tvillinger det behøver ikke å være det altså. Bare liker å spekulere litt siden du tydeligvis produserer mye hcg
Var det jeg og tenkte nemlig eller bare tidlig el.. Jeg skal ta en digital i morgen da er jeg 5+0Gratulerer kanskje du venter tvillinger? ^^