Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jeg fikk garnet mitt i postkassa i dag. Da blir det snart babydress på pinnene.Hurra de sendte den store lille hekleboken i morgen, snart blir det mer hekling
7+0 i dag ♡♡
Hvis det er noen trøst så er jeg like bekymret nå som jeg var fra første positive test. Håper det går bedre etter ul om en ukeKjenner jeg er jysla misunnelig
Så koseligFerdig med UL, lilla erta hadde gjemt seg, så tok litt tid før han fant den. . Erta er 6mm lang, og han så bevegelser som var forenlig med hjerteslag. Plomma var fin og intakt. Årsaken til at det var litt uklart var at jeg måtte litt tisse..kremt..og jeg som gikk rett før timen med han!! Jeg har sikkert tissa 6-7 ganger på jobb i dag allerede!! Tok blodprøve for hcg og skal ta en til om en uke + ny UL 20.jan.
Og jeg er nok 6 uker i dag eller i morgen.
Fikk ikke bilde denne gangen, men skal få neste gang
Høres helt perfekt ut ♡YES! Da var kjøleskapet fyllt opp før helga så da slipper jeg å gå ut etter at jeg er hjemme etter jobb i morgen og heeeelt til mandag morgen Har virkelig behov for å holde meg hjemme om dagen. Ute blåser det og snør som bare det, inne er det fyr i peisen. Gubben er på jobb så da er det kun meg og strikketøyet hele kvelden
Høres helt perfekt ut ♡
Så fint å ha fått bekreftet hjerteslag! Gratulerer! når du sier at du er 6 uker, mener du da at du er 6+0, eller i uke 6 (=5+0)?Ferdig med UL, lilla erta hadde gjemt seg, så tok litt tid før han fant den. . Erta er 6mm lang, og han så bevegelser som var forenlig med hjerteslag. Plomma var fin og intakt. Årsaken til at det var litt uklart var at jeg måtte litt tisse..kremt..og jeg som gikk rett før timen med han!! Jeg har sikkert tissa 6-7 ganger på jobb i dag allerede!! Tok blodprøve for hcg og skal ta en til om en uke + ny UL 20.jan.
Og jeg er nok 6 uker i dag eller i morgen.
Fikk ikke bilde denne gangen, men skal få neste gang
Oi, fått det allerede?fått innkalling til ordinær ultralyd 7 april
Åj, det var rasktfått innkalling til ordinær ultralyd 7 april