Jubeltråd for aprildamene <3

Jubler over at jeg har nettopp spiste et nydelig og etterlengtet ostesmørbrød med gull salami! Stekte 15min i ovnen, og var rykende varmt, så trygt skal det hvertfall være :)

12+0 i dag! :D Har vært i fin form hele uka og har laget heftige middager hver dag unntatt 1, hehe. Dette har jeg ikke orket tidligere.

11 uker:) <3

Jubler fordi jeg hadde mareritt i natt om at jeg mistet lille mini i magen.
Men så våknet jeg og skjønte at det bare var en drøm fordi kvalmen VIRKELIG viser at jeg er gravid.
Første gang jeg har vært gla for kvalmen hehe... :)

Jubler for 13 uker(søndag)... Det kan se ut som at dette går bra! Fortsetter å krysse fingrene for oss alle :D At alle får en liten babis i mars, april eller mai <3 <3

Jubler for 9 uker i går :D I dag er jeg heller ikke like kvalm, så håper jeg kan jobbe igjen fra tirsdag :)

Jubler for 9+4 og 5 dager til første ul. Og at kvalmen har gitt seg!!!! Jippi!!:D

Jubler for at idag er jeg ferdig med de første 25% a graviditeten :-) 10 uker imorgen, og da er lille et foster :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1379838870287.jpg
    1379838870287.jpg
    36,6 KB · Visninger: 22
Jubler for at første trimester er ferdig og begynnelsen på tre nye spennende måneder! Jubler for at vi er enda nærmere innflytting til huset, jubler for at samboer endelig er hjemme fra Tyskland og fordi jeg gleder meg helt sinnsykt til jul og pynte til jul i helt nytt hus!!! Kan ikke forstå at jeg på disse tider i fjor var singel, uten arbeid og litt deprimert over dette. Guri hvor mye som er blitt snudd på hodet på bare rundt et år!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jubler for å endelig være på plass i vårt nye hus som vi overtok 31. mai (!!!). Så deilig å endelig sove i vår egen seng :D Livet er godt!

10 uker. 27 uker igjen!:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

13 uker i dag, og jeg kjenner at kvalmen endelig begynner å lette litt! Da er det håp for at jeg snart kan slutte med kvalmestillende og begynne å leve normalt igjen!! :D

Back
Topp