Jubeltråd for aprildamene <3

I dag jubler jeg for vellykket ul i går, og jeg har bestemt meg for å kjøpe en første ting til nurket i dag :)

Jubler for hjemmelagde skolebrød, 12 uker i morgen og babyens herlige storesøster som gir meg så mye glede :)

Passert midnatt, og er dermed 11+0.. 26 uker igjen!

Og dette er første kvelden jeg er våken enda så seint siden positiv test!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

14 uker!!! Wææææ! 6 uker til halvveis!! :) 10cm og 50g allerede <3 Ha en fin søndag allesammen :D

Last edited:
Jubler for halvveis gjennomført nattevaktshelg :-D
Og snille gutta mine som lar meg sove hele dagen etter jobb ♡

Jubler for 28, 2 % av graviditeten ferdig. Og jeg går inn i uke 12 til helga er jeg endelig ferdig med de 12 første ukene♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

JUBLER for den vakreste jenten i verden som blir en super storesøster, hun er 5 år i dag!!
Tårene har trillet i dag!! Hehe.. Hormonell til tuuuuusen!!! :D

JUBLER for den vakreste jenten i verden som blir en super storesøster, hun er 5 år i dag!!
Tårene har trillet i dag!! Hehe.. Hormonell til tuuuuusen!!! :D
Gratulerer med jenta di :)

Jubler for at HBen min har steget til 5.9 og at jeg blir tatt seriøst på sykehuset :) da føler jeg meg mye tryggere :)

Jubler for 10 uker (jaaa, jeg er så langt etter mange av dere.....!!) i dag og at mine foreldre mine reagerte med spontan lykke da de fikk høre nyheten.

Og jubler for de flotte ungene mine som gir meg grå hår og et lykkelig hjem :D

Jubler for at nattevaktshelgen gikk bedre enn forventet:)

Jubler for 11uker og at gubben skal by på hus mens jeg sover etter nattvakt :-D

Jubler for å endelig ha hørt hjertelyden til lille med angelsound :).. Hørte 11+2 første gang, så endel senere enn mange andre :p.. Helt herlig lyd :D

Back
Topp