Jubeltråd for aprildamene <3

I dag vil jeg bare juble over og være takknemlig for at lille babyen fortsatt er i magen og vokser der <3 det er viktigere enn all verdens svangerskapsplager, samme hvor ekstreme de er!

Jubler her, siden det sitter litt langt inne å juble høyt ;-)

Lille i magen er frisk! Akkurat passe stor, og veldig aktiv. Fikk faktisk kjent noen bevegelser idag, da lille sparket samtidig som ul-apparatet sto på så både så og kjente det samtidig ♡ blir nok en stund til eg kjenner noe uten, men godt allikevell ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jubler for 14 uker:) Føler at ukene begynner å gå fort nå :) bare 5 uker til oul :)

Jubler for at bekkenløsningssmertene brukte litt ekstra tid på å slå inn nå sånn at jeg og frøkna kunne leke i hytta vi lagde av tepper og stoler :)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: lou
Så mye hyggelig å lese! Jeg må bare juble littebitt for at jeg ikke har sovet på ettermiddagen på en heel uke! Og er akkurat 12 uker det er jo også verdt glede. :)

Jubler for å endelig være 15 uker <3 Formen er enkelte dager bedre og tiden begynner å gå fortere :)

Hurra! Har ikke våknet mange ganger i natt, men sovet heeele natten og våknet ikke før kl 9!! Vanligvis er jeg pling våken kl. 5.30.

Jubler over at formen har blitt drastisk mye bedre i helga, 13 uker nå og håper det varer!!

Jubler for 13 fullgåtte uker, og tror jeg noen ganger kjenner liv?!

24 uker igjen ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjente liv i magen i dag for første gang :)
Det kjentes som en liten fisk som sprelte og bokset med finnene.
Jeg er så glad!! :)

Oi, plutselig hadde jeg passert 15 uker (på søndag), fikk jo ny ukedag da jeg ble satt fram noen dager på UL :) Må juble litt for det!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp