Jubeltråd for aprildamene <3

Jubler for at Noah nettopp bæsjet for tredje gang siden han sto opp i dag! Det er helt fantastisk, da han har jobbet og slitt så fælt med å få "det" ut tidligere! I etpar uker fikk han det bare til hver andre dag, å da hadde han så vondt i magen, dagen han ikke fikk til :(

Tommel opp for bæsj i bleia! Her ønskes den hjertelig velkommen :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for at lillegutt har en så fin og jevn stigning i vektøktningen sin. Men vi måtte le når vi fikk se kurven hans hos helsesøster i dag. Han ligger utenfor den rød linja og har i hvertfall ikke problemer med å legge på seg, han er tvert om, i følge staten, TJUKK hehe.. han er en liten plugg på nesten 6 kg.. :) Tror det er ren fløte jeg gir ham hehe.. :) god og rund og veldig enkel å stelle og håndtere siden han er så kraftig :)

Åh!! Dette blir en lettelse når får skal på jobb igjen! Sist han jobbet smurte jeg skive mens hun smågrein i voggen, nå kan jeg få litt fri til smått. Har fått den fantastiske DreamyDot bæretøy! Så nå ligger hun i vogge på magen min og jeg får hendene fri til småting. Score!! Har ikke nerver til sånt knytesjal, men med litt leting fant jeg denne fantastiske saken.

Woho endelig er søknaden hos nav innvilget :-D

Back
Topp