Jubeltråd for aprildamene <3

Tre dager til termin ❤️ spent!

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk sove hele natten :)

med storebror i sengen(som lå rolig) og uten masse kynnere fikk jeg sove nesten 7timer i strekk, lenge siden sist ;)

Er så takknemlig for at mannen har fri i påsken. Så kanskje tia går litt fortere <3

her jubles det for alt som kan tydes i positiv retning mot at jeg nærmer meg fødsel rundt termin 15. Våknet kl. 3 av veldig vonde kynnere. Er 3. natten på rad. Sovnet igjen men kl. 5 er de litt hyppigere, men uregelmessige så jeg har ikke for høye forbentninger. De er i hvertfall umulig å sove igjennom, ligger langt nede og er mest som mensenkeamper bare vondere + hele magen er hard.

Last edited:
14dager igjen til termin ♡
Endelig føles formen litt bedre igjen om dagen, og jeg ser litt mer optimistisk på at det finnes et lys i tunnelen :-)

ut og gå! men det er ikke barebare! stoppe og puste og holde meg fast. Mye godt arbeid på gang nå!

Jubler for at vi har ordnet barneseter så nå er det såvidt plass til 3 i baksetet!:)

Jubler for at appelsinene er så gode nå! Små gleder er også gleder :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Uke 41 i dag!?!? Haha, vet ikke om jeg skal juble eller klage :p Men kan vel juble for at formen er så god og at kroppen min tydeligvis er veldig behagelig for lillegutt som vokser seg stor og sterk i magen :)

Jubler for min vakre lille datter som nå er rukket å bli 9 dager gammel! Min kjære skatt blei født 7 april

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Last edited:
10dager igjen til termin ♡ Endelig begynner det å nærme seg :-D

Back
Topp