Jubeltråd for aprildamene <3

Fått stemt ut styrelederen i borettslaget ut av styret :-)
Har bare villet det i 10 år nå.
Endelig.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

36 uker ♡

7 dager til termin:)

Jubler for at jeg har klart litt husarbeid i dag, og fordi elektrikeren er her og legger opp nytt anlegg på det nye prinsesserommet. Da kan vi endelig få tatt fatt å flytte henne inn på nytt stort rom og få orden på prinserommet i helgen ♥ ååh, nå er jeg så glad for første gang på flere dager :D

Gleder meg bare så utrolig til å holde babyen min! Til å treffe han!
Er skikkelig utålmodig nå, og smelter helt bare jeg hører om en baby nærmest :p
Gruer meg mindre til fødsel enn jeg gjorde for noen måneder siden også, bare fordi jeg er så spent og så gjerne vil se han! <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

38+0 !!! selv om det kan gå 4 uker ennå, så kan det også hende at hun kommer når som helst. Kjenner meg plutselig veldig klar til å bli mor :) gleder meg til vår og baby. April er en perfekt babymnd :)

Fikk igjen på skatten :-D deilig!

Jubler for 40 uker, 2 dager til termin og at jeg fikk igjen på skatten:)

37uker ♡

Har det siste året hatt 2 fastleger og 1 legevikar som ikke har vært flinke, kjemien har kræsjet helt, 2 av dem har andre sagt til meg at de skulle vært meldt til fylkeslegen og jeg har virkelig grudd meg til hvert legebesøk.
MEN nå har jeg fått en helt utrolig koselig, hyggelig lege som virker som hun er flink også. :)
Hun er engasjert og spør om de riktige tingene og er grundig.
Og hun sa at magen min var kjempefin, noe som såklart ikke skader :D
Var nettopp der, og jeg gikk derfra smilende! :D

Babyen ligger med hodet festet også, og jeg fikk høre verdens fineste hjerte dunke <3

Back
Topp