Jubeltråd for aprildamene <3

Hurra for bursdag! i dag blir det favorittmiddagen, og jeg gleder meg så mye at jeg sikkler!
Gratulerer med dagen til bursdags"barnet" :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for at ammingen går som en lek, og at jeg har altfor mye melk og at lillegutt har lagt på seg dobbelt så mye av det forventede med så høye verdier av gulsott. Jubler også for at den nesten er borte og at jeg er nede i rundt 30 min med amming og stell på nettene. Flaks at melken strømmer så lett og han blir fort mett og god <3 elsker morsrollen <3 og elsker min vakkre sønn <3 vil helst ha en til med en gang hehe.. Jubler mest for at formen og sykdommen er så bra etter en naturlig fødsel! Hurra!!

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

40uker :-) hvis termin er 40+3, litt usikker på hva som praktiseres her i området egentlig :-P

• Liker
Reactions: lou
ammingen er virkelig begynt å bli mindre stress og går mye lettere! håper på at smertene er så godt som borte til neste helg
:):)

ikke langt unna! ny rekord i dag også. Stappmett baby på 1 time, inkludert ny bleie og en liten rapepause :):) så fort har det bare gått før om hun har fått liitt på flaske først! tømte begge brystet på pumpe i går, og når det er sprengfullt er det over 50 ml i det ene og over 30 i det andre, så hun har spist godt nå!!
kan også godt venne meg til at hun sover fra 2 til 7. heeeelt perfekt natt og morgenkos

Jubler for at alt går så bra som det gjør med prinsen min <3 og for at vekta er nede på start. Bare å bwgynne å trene igjen etterhvert nå så jeg kommer tilbake til der jeg engang var :)

Ja da var dagen her, termin ♡ det kan man jo på en måte juble for, nærmer seg virkelig slutten med stormskritt på ett eller annet vis :-D

• Liker
Reactions: lou
Ja da var dagen her, termin ♡ det kan man jo på en måte juble for, nærmer seg virkelig slutten med stormskritt på ett eller annet vis :-D
Samme her! Var hos lege i går som sa: ja om 15 dager har du garantert babyen din her! Det føles litt lenge akkurat nå men.. Alt går;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så deilig når lillegutt endelig begynner å svelge litt når han ammer ♡ endelig fikk han belønning for all den gode sugejobben han gjorde i går ♡

Back
Topp