Jubeltråd for aprildamene <3

Jubler litt fordi jeg syns det er litt kult at ifølge bv appen så er foten til babyen like stor nå som hele babyen var i uke 8! Rart å tenke hvor fort det går!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jubler for at jeg endelig er ferdig med 1.kontroll til legen, og alt står bra til:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ju ler for at jeg klarte å gjennomføre frisørtimen mi igår, selv med dårlig form :-) godt å slippe ettervekst og utvasket fagre ;-) så får jeg håpe jeg klarer å gjennomføre klippen idag ;-)

Måtte dele op pga formen min :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jubler for 15 uker:) 4 uker til oul :)

Jubler for ultralyd på mandag! :D

Jubler for vellykket ul og at jeg plutselig da er i 2 trimester, satt frem fea 12+6 til 13+1 i dag :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jubler for 35% woho ;-)
1382166046093.jpg

Jippi! Jeg har fått brev fra det store utland! Som eneste arving til 9,5 millioner USD kan jeg endelig slappe av og nyte graviditeten :):) hihi

(Ja i tilfelle sarkasmen ikke dryppet igjennom teksten: jeg har fått personlig adressert svindelbrev i postkassen. Egentlig litt skummelt, men også litt underholdende)

Jippi! Jeg har fått brev fra det store utland! Som eneste arving til 9,5 millioner USD kan jeg endelig slappe av og nyte graviditeten :):) hihi

(Ja i tilfelle sarkasmen ikke dryppet igjennom teksten: jeg har fått personlig adressert svindelbrev i postkassen. Egentlig litt skummelt, men også litt underholdende)
Sånt irriterer meg grønn! Aldri fått brev slik som deg, men i perioder er det et Afrika tlfnr (husker ikke i farten selvom jeg har googlet landskoden utallige ganger) som ringer! Det kan ringe 5 ganger om dagen i 1 uke!!! Men nå kan man endelig blokkere nr med iPhone! :P Så da slipper jeg forhåpentligvis det noe mer :)

14 uker ♡

23 igjen ;-)

Så godt å kunne telle ned etter en slitsom uke:-P

17 uker!!! Tiden flyr med en liten en på 15mnd! Digg :) Nå er det bare 11 dager til OUL :D

Jubler for å ha vært gravid i 100 dager ! Og 1 mnd igjen til OUL

Back
Topp