Jubeltråd for aprildamene <3

Jubler for at jeg har spist meg mett for første gang på mange uker:)

Jubler for at jeg har spist meg mett for første gang på mange uker:)

Den kan jeg også ju le for idag. Første middagem jeg har spist meg stappmett på var idag ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jubler og danser av lykke etter jeg fikk høre hjertelyden på første svangerskapskontroll igår :) Legen ville ikke love noe, men fant den og det var helt utrolig fantastisk å få høre for første gang :D

Jubler for 10+3, første svkontroll gjennomført, og at jeg skal få enda en tidlig ul <3

Første time hos jordmor idag. Noe spent! :) er 13+5.

13 uker:)

Jubler for en fantastisk bursdag i går, fikk så mye god kake at jeg nesten sprakk :p

Så letta og glad for at jordmor fannt hjertelyden til lille idag, etter et mislykka forsøk fra meg selv igår <3

Har kjøpt oss huuuus :D Fekk og ein bærepose av ei veninna med masse mamma klær, og di va faktisk fine, så glede meg til magen er så stor at dei kan brukast :) Men trur neppe eg vente så lenge, bruke kun tights og joggebukser for di andre strame for masse på den klompen så e komt ^^

30% woho:-)1380955066753.jpg

11 uker i går! Og kjøpt ny leilighet denne uka, den perfekte leiligheten over alle leiligheter! :D :D : D

12 uker idag og 2 dager til ul! !

:D IIIIIK!!

Syns det var så lenge å måtte vente 4 uker til neste ul, men nå er det bare 2 dager igjen! Jaiks! :) Mandag 09.30 er dommedag! :D

Syns det var så lenge å måtte vente 4 uker til neste ul, men nå er det bare 2 dager igjen! Jaiks! :) Mandag 09.30 er dommedag! :D

Massemasse lykke til, min dommedag er torsdag, 5 dager til!

Massemasse lykke til, min dommedag er torsdag, 5 dager til!

Jubler over 12 uker i dag!! Endelig :D

12 uker idag♡ 25 uker igjen;-)

Håper det ikke er mange ukene til formen blir bedre:-P

Back
Topp