Jubeltråd for aprildamene <3

Jubler for at jeg tok meg mot til å ringe til legen om råd pga kvalmen og oppkasten, desverre var han ikke der i dag men han skulle ringe meg i morra. Gleder meg fordi jeg fungerer ikke nå. :(:confused:

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

jubler fordi jeg nå er i 2 trimester, var på ultralyd i går, og da hadde den lille hikke, så den hoppet til flere ganger. :D

Skikkelig koselig tråd, dette her :)

Jeg jubler for at jeg har bittelitt mer energi nå enn jeg hadde i begynnelsen av svangerskapet.

Og så jubler jeg fordi jeg fortsatt har penger igjen som jeg fikk igjen på skatten før jeg visste at jeg var gravid, som skal være litt ekstra til meg og mini :)

Jubler for 12 uker i dag :) Plutselig var jeg også der, det føles så fint! Gleder meg til å dele med resten av vennegjengen og familien :)

Jubler for 10uker i dag :-D

Og for at jeg skal på visning i dag og forhåpentlig kjøpe hus i morgen :-D mens sambo er på kurs og mulig kjøper et hus han kun har sett på nett, haha :-P

Jubler for at de endelig har funnet ut hva son feiler min bror som har vært syk i snart to uker, og han er på bedringens vei :)

Når jeg først er i gang så jubler jeg og for at jeg har fått time til første kontroll hos legen min om et par uker :-D

I dag(fredag) er jeg 12 uker:) <3

Jubler for nylagede kanelboller :D Husmorspoeng altså ;)

Jubler for 10 uker :D
Og jeg har ikke vært noe spesielt kvalm etter jeg fikk B12 sprøyta på torsdag:)

Last edited:
Back
Topp