Må juble litt for at huset vi bygger snart er innflyttingsklart, at OUL timen kom i posten og er dagen etter innflyttingsdag, for at det er sol ute, for at jeg faktisk har en liten baby i magen og det endelig begynner å gå litt opp for meg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant du begge?10 uker og hørte hjertelyden i dag!!! Deilig! Nå kommer jeg sikkert til å freake ut om jeg ikke hører den neste gang jeg lytter, men akkurat nå kan jeg nyte den nydeligste lyden i hele verden! Jippi!!!
Det har gått overraskende fort men det er fremdeles nesten så jeg trykker meg inn på før svangerskapet hver gang jeg skal inn herTittet innom "før svangerskapet" i dag, og tråden "IKM uke 29", tenk at det er snart 2 mnd siden vi trykket oss innpå der Nå er vi snart 12 uker allerede
Da må det jo være like godt hver gang du kommer på at du hører til AprilDet har gått overraskende fort men det er fremdeles nesten så jeg trykker meg inn på før svangerskapet hver gang jeg skal inn her
Fant du begge?
Ja begynner å bi mer virkelig nå, var på kontroll hos legen i fag for første gangDa må det jo være like godt hver gang du kommer på at du hører til April