Jubeltråd for aprildamene <3

Må juble litt for at huset vi bygger snart er innflyttingsklart, at OUL timen kom i posten og er dagen etter innflyttingsdag, for at det er sol ute, for at jeg faktisk har en liten baby i magen og det endelig begynner å gå litt opp for meg!! :D

Jubler for 9 uker idag, og vellykket ul:-) en liten sorellende krabat med bankende hjerte ♡

Og for at idag kom modulene til huset vi bygger, så nå ser det plutselig ut som et hus, og ikke en grunnmur;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

10 uker og hørte hjertelyden i dag!!! Deilig! Nå kommer jeg sikkert til å freake ut om jeg ikke hører den neste gang jeg lytter, men akkurat nå kan jeg nyte den nydeligste lyden i hele verden! Jippi!!!

10 uker og hørte hjertelyden i dag!!! Deilig! Nå kommer jeg sikkert til å freake ut om jeg ikke hører den neste gang jeg lytter, men akkurat nå kan jeg nyte den nydeligste lyden i hele verden! Jippi!!!
Fant du begge? :)

Tittet innom "før svangerskapet" i dag, og tråden "IKM uke 29", tenk at det er snart 2 mnd siden vi trykket oss innpå der :D Nå er vi snart 12 uker allerede :)
Det har gått overraskende fort:-) men det er fremdeles nesten så jeg trykker meg inn på før svangerskapet hver gang jeg skal inn her:-p

Det har gått overraskende fort:-) men det er fremdeles nesten så jeg trykker meg inn på før svangerskapet hver gang jeg skal inn her:-p
Da må det jo være like godt hver gang du kommer på at du hører til April :D

Fant du begge? :)

Jeg hørte hjertelyd på begge sider av magen, men det er jo ikke så langt mellom, så det kunne vært samme :) Ikke helt lett ennå å vite akkurat hvordan de ligger :) Er bare takknemlig for at jeg endelig hørte noe!! :) Ikke klarte jeg å "holde på" lyden så lenge heller, men det var ingen tvil om hva jeg hørte :) Moro at du følger med!!!

Var på ul mandag, alt så bra ut:) ble satt frem til 13+1, ny termin 23.mars, men tror det blir aprilbarn. Nå kan jeg bare slappe av:)

jubler for 11+5!! Milepæl på lørdag, ny legetime på mandag! :D

Jubler for at jeg ikke har kastet opp i dag, fjerde dagen på sykehuset :) til og med fått lov til å spise et par kjeks og litt suppe! :D

Må bare juble idag, for jeg har lyst til å juble :-D 9+3

har innsett at fra 1.oktober så legger jeg inn årene og går over på svangerskapspenger (da sykmeldinga går ut) har jobbet 2 dager på rad nå, og klarer nesten ikke gå (bekkenløsning og utslitt)

OG idag har jeg IKKE tatt medisinen min (kvalmestillende), og har ikke kastet opp!,!!! Kvalm som fy, men ikke spy-kvalm, hurra!

Jubler litt her også, for å ha fått sett at alt er bra med lille i magen på ultralyd :D

Jubler for st jeg nesten ikke har vært kvalm i dag, så forhåpentligvis sniker den seg vekk nå :) Også har jeg bestilt time til tidlig ul når jeg er 12+6, håper de neste 4 ukene flyr avsted ❤️

Back
Topp