Jubeltråd for aprildamene <3

Jeg jubler for 10 uker i dag!!! :wav

Og så jubler jeg for at vi delte nyheten med gode venner i går, gleden blir virkelig større når man deler den med andre :) Jeg var på forening i går med jentegjengen min og delte nyheten der med resten (hadde sagt det til to stk i helgen) og nå er vi 3 stk som er gravide, det er så koselig!

Jubler for 10 uker, og for at den lille i magen min nå er ett foster<3

Jubler for at jeg har klart meg på jobb hele uka! Og i dag sa jeg det til sjefen som gratulerte:)

Jubler for at jeg idag er 11+5 og at jeg fikk høre hjerteslagene til lille spira hos jordmoren igår ❤

Jubler for 11 uker imorgen.. "Bare" ca 30 igjen.. :)

Jubler for at storesøster ble kjempe glad når hun fikk vite at hun skal bli storesøster:)

Jubler for 9 uker :D
3 uker til ul <3 Måtte tiden går foooooooort! :D

(Rart å få ukebytte om lørdagen og ikke torsdag:P) :D

Jubler for 9 uker :D
3 uker til ul <3 Måtte tiden går foooooooort! :D

(Rart å få ukebytte om lørdagen og ikke torsdag:P) :D
Jippi :) sist hadde jeg ukebytte på onsdag, nå har jeg på søndag, også rart :P

Jippi :) sist hadde jeg ukebytte på onsdag, nå har jeg på søndag, også rart :P
Hadde ukebytte på onsdag og termin en fredag sist, og har det samme nå :D hihi.. Veldig enkelt og greit ;)

Jubler for 7 uker i dag:)
Tittet innom "før svangerskapet" i dag, og tråden "IKM uke 29", tenk at det er snart 2 mnd siden vi trykket oss innpå der :D Nå er vi snart 12 uker allerede :)

Jubler for 12 uker og ultralyd, så et lite knøtt som bevegnde seg. Utrolig å se fingre, føtter på noe som er så lite.

Ellers jubler jeg for ferie og imorgen går turen til varmere strøk, herlig!!!

Jubler for 8 uker i dag :-) Og for at vi på onsdag skal få svaret på om det er liv i magen. Kanskje viser UL en annen termin enn det jeg tror også! Spennende tider.

Må juble litt her å da, 12 uker i dag.. yaaay!

Back
Topp