Hønemor
Flørter med forumet
Det er verdt det!!KvalmenJubler for 9 uker i dag ❤ Er kvalm som få, men mest lykkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er verdt det!!KvalmenJubler for 9 uker i dag ❤ Er kvalm som få, men mest lykkelig
Sååå godt å høre at du blir innlagt og får hjelp!! Og grattis med 7 uker!! *jublemed*Jubler for 7 uker. Og sykehusinnleggelse.
Håper formen kan få bli litt bedre nå☆
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det blir så staaas det!!!! Gleder meg som en unge til min egen ultralyd!Jubler for 17 dager til UL
Jubler for 7 uker. Og sykehusinnleggelse.
Håper formen kan få bli litt bedre nå☆
Så gøy. Håper dere får denVant budrunden på leiligheten vi var på visning på!! Håper bare ikke den lille luringen med forkjøpsretten benytter seg av den ^^, Har hjertet i halsen og kriblinger i magen!!
Håper med dere Men vær forberedt på at dere kanskje ikke får den, da vi vant budrunde men ble slått av en med lenger ansiennitet ble jeg kjempe lei meg, å det var forsåvidt sånn vi fikk leiligheten vi har nå! Jeg fikk ansienniteten til bestefar, så vi hadde 22 år, mens han som vant budrunden hadde 14! Men gud, så spennende det er likevelVant budrunden på leiligheten vi var på visning på!! Håper bare ikke den lille luringen med forkjøpsretten benytter seg av den ^^, Har hjertet i halsen og kriblinger i magen!!
Så bra! Jubler litt for deg jegJubler for å bli satt fram på tidlig ul, 7+4 nå ♡
og jubler for at jeg kan ligge i senga og ikke føle meg døds-kvalm og spy i eninger. Hurra for intravenøs medisin