Jubeltråd for aprildamene <3

Jubler for 17 dager til UL :D

Jubler for 7 uker. Og sykehusinnleggelse.
Håper formen kan få bli litt bedre nå☆

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jubler for 9uker(fredag) :) <3

Jubler for 9+ 6. Og jubler for ingen kvalme! :)

Vant budrunden på leiligheten vi var på visning på!! Håper bare ikke den lille luringen med forkjøpsretten benytter seg av den ^^, Har hjertet i halsen og kriblinger i magen!! :D

Vant budrunden på leiligheten vi var på visning på!! Håper bare ikke den lille luringen med forkjøpsretten benytter seg av den ^^, Har hjertet i halsen og kriblinger i magen!! :D
Så gøy. Håper dere får den :)

Håper med dere :) Men vær forberedt på at dere kanskje ikke får den, da vi vant budrunde men ble slått av en med lenger ansiennitet ble jeg kjempe lei meg, å det var forsåvidt sånn vi fikk leiligheten vi har nå! Jeg fikk ansienniteten til bestefar, så vi hadde 22 år, mens han som vant budrunden hadde 14! Men gud, så spennende det er likevel :)

Jubler for å bli satt fram på tidlig ul, 7+4 nå ♡
og jubler for at jeg kan ligge i senga og ikke føle meg døds-kvalm og spy i eninger. Hurra for intravenøs medisin :-)

Jubler for å bli satt fram på tidlig ul, 7+4 nå ♡
og jubler for at jeg kan ligge i senga og ikke føle meg døds-kvalm og spy i eninger. Hurra for intravenøs medisin :)
Så bra! Jubler litt for deg jeg :)

Jubler for at jeg nå er helt sikker på at jeg hørte hjerteslagene med doppler, først litt på venstresiden, der jeg fant den sist. Så ble den borte, men fant den igjen litt mer mot høyre!! Vanskelig å telle slagene, men kom på rundt 110 i minuttet! Er det en liten gutt denne gangen kanskje? ;)

Back
Topp