Jubeltråd for aprildamene <3

Vært hos lege og blitt sykemeldt en uke, dumt for jobbingen sin del, men godt for meg!
Og ble oppjustert fra 6+5 til 7. Ikke såå stor forskjell, men en ny uke er gøy!:)

Jubler for at jeg slapp altfor lang i telefonkø hos legen, og at jeg har fått bestilt min første svskaps kontroll :) Riktignok ikke før 2 september.. Laaang ventetid!
jeg har min første kontroll hos jordmor 4 september! Men tenker at jeg kanskje bør bestille en legetime før jeg drar på ferie, det er jo greit å ha med seg helsekort :)

Eg jubler fordi kvalmen endelig har komt! ja kall meg gjerne et psyko kvinnemenneske, haha, men eg tenker at så lenge eg har masse symptoma, så går jo dette bra! No er eg berre kvalm om morgonen og på formiddagen heldigvis da :) Ja og så vokser jo puppane! stort + i boka :) HEHE

Jubler for at jeg er i bedre form i dag! Jubler for at jeg er 5+0! Og jubler for en megasterk test i dag tidlig.

Jubler for at cb digital var positiv i dag! Og jubler daglig for at jeg er graviiiiiid!! :D og for 4+0 i dag:D

Jubler for at cb digital var positiv i dag! Og jubler daglig for at jeg er graviiiiiid!! :D og for 4+0 i dag:D

jubler for at jeg forhåpentligvis får utvendig UL på mandag.. det er bare 3 dager til.

6uker, hallveis til 12:D

Eg jubler fordi kvalmen endelig har komt! ja kall meg gjerne et psyko kvinnemenneske, haha, men eg tenker at så lenge eg har masse symptoma, så går jo dette bra! No er eg berre kvalm om morgonen og på formiddagen heldigvis da :) Ja og så vokser jo puppane! stort + i boka :) HEHE
Hvor langt er du? Ingen symptomer her, 4+0 :)

Jubler for positive svar hos legen og høye hcg verdier!
Jubler for at det kommer flere og fler medlemmer med termindato etter meg, så føler jeg at jeg har kommet litt på vei ;)
Jubler for at nå har mannen lagd taco og jeg er såååå sulten

Vi hadde og taco,rett etter jobb,og det er igjen ei lefse som jeg skal ha til kvelds,hurrrrraaaa!

Jubler litt igjen, fordi jeg sitter med et spann på 1,5 kg med søppeldynga! Namnam :D

Når jeg våkner i morgen er jeg 8+0! Kvalm å trøtt er jeg og i dag kjøpte jeg verdens søteste sparkebuksesett i hvitt med grå hjerter <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp