Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk helt fint skjedde ikke mye spennende. Tok blodprøver. Fylte ut skjema. Blodtrykket var fint. Sjekket ikke hjertelyd eller symfysemål. Men det er litt i tidligste laget ennå.Hvordan gikk det med legetimen din idag?
Det er så koselig det12+3 og har endelig funnet hjertelyd med doppler! Fantastisk!
Fineste lyden som finnes, i tillegg til kommende storebrors latter <3Det er så koselig det
Stusselig å se folk være 15 uker altså! Ha ha sist hadde jeg termin tidlig i oktober, så da var det jeg som lå langt fremme! Nå er jeg i slutten av mars [emoji14] He he
Men hurra for alt! Sola skinner og det er bare to dager til ultralyd!!
Ha ha skjønner deg godt!Haha, sant! Jeg har termin siste dagen i mars, vurderer aprilgruppa for å føle meg litt "lenger-på-vei", hehe
Ha ha skjønner deg godt!
He he ingen er like veit du! Plutselig kommer lille i mars!Førstemann kom 3 dager på overtid, så tipper det blir i april uansett [emoji14]
Lykke til!
Så fin liten babyUltralyden gikk veldig fint! Aktiv krabat, og alt som kunne sjekkes så bra ut Mamma fikk bli med, siden samboer ikke hadde anledning på så kort varsel. Hennes 7. barnebarn, men første gang hun har vært med på UL.
11+2
Vis vedlegget 135047 Vis vedlegget 135048 Vis vedlegget 135049
Så fin liten babyUltralyden gikk veldig fint! Aktiv krabat, og alt som kunne sjekkes så bra ut Mamma fikk bli med, siden samboer ikke hadde anledning på så kort varsel. Hennes 7. barnebarn, men første gang hun har vært med på UL.
11+2
Vis vedlegget 135047 Vis vedlegget 135048 Vis vedlegget 135049