Jubeltråd! :D

5+3 <3
 
5 uker eller 4+6 som er lik 5 uker.
Husker plutselig hvor sprø jeg ble forrige gang av disse uke/dag tellemåtene
 
Og ette bv so har du termin 7 mars, etter dinne opplysninger :)

6. Mars får jeg opp, men følger ikke norsk termin :) Her regner man 40 + 0 som fullgått svangerskap, så da blir det 3. mars (norsk er enten 40+3 eller 40+2).
 
Jeg testa positivt idag :) Mensen kom aldri og jeg begynte å føle meg så støl i magen. Måtte ta en test når jeg kom hjem idag og den ble positiv med en gang. Er 4+5 og termin er ca 12. mars.
 
Jeg testa positivt idag :) Mensen kom aldri og jeg begynte å føle meg så støl i magen. Måtte ta en test når jeg kom hjem idag og den ble positiv med en gang. Er 4+5 og termin er ca 12. mars.
Gratulerer og velkommen inn til mars :)
 
Måtte ta en ny test idag 15 dpo og nå er streken nesten like sterk som kontrollstreken, og brukte ikke morgenurin en gang. Det må vel være et bra tegn :) Kjenner fortsatt lite til graviditeten så hele greia føles litt sprøtt.
 
Måtte ta en ny test idag 15 dpo og nå er streken nesten like sterk som kontrollstreken, og brukte ikke morgenurin en gang. Det må vel være et bra tegn :) Kjenner fortsatt lite til graviditeten så hele greia føles litt sprøtt.
Så gøy :D Gratulerer :D Jeg har laget en tråd som vi kan legge ut bilder av testene våre (under Bilder). Kjempegøy å se fine positive tester :)
 
Back
Topp