Jubeltråd! :D

Jubler for 100% riktig på medikamentprøven (ny jobb i hjemmetjenesten) og 10fullgåtte uker i dag :) og for at vi skal feire med en godt stekt biff i kveld :cool05
 
9+2 i dag og var på første kontroll hos jordmor. Hun lette etter hjertelyd med doppler, men fant bare pulsen min. Hun har et gammelt ultralydapparat på kontoret, så hun ville sjekke med det. Fant et sprell levende knøtt med sterke hjerteslag. Hun mente det var vanskelig å finne hjertelyd med doppler fordi babyen var så urolig. Så spørs om denne blir like uroskråke i magen som storesøster :p
 
11 uker :D
 
2 uker til OUL :)
 
11 fulle uker idag! Tar herved fatt på uke 12! :D
 
Å dæven. Jeg er 12 uker i dag ifølge menstermin. Meeeeen ble satt en uke tilbake på tidlig ul, så vet ikke om jeg skal feire eller ikke??? :p
 
Ehm... 28 mars ifølge tidlig ul. Men da skulle jeg vært 11 uker i dag da.
Det er ikke helt til å forstå seg på de terminutregningene. Det var ultralydmaskina som regnet ut min termin utifra strl på embryoet. Hvor stor var lille nurket ditt?
 
Det er ikke helt til å forstå seg på de terminutregningene. Det var ultralydmaskina som regnet ut min termin utifra strl på embryoet. Hvor stor var lille nurket ditt?
Skjønner ikke jeg heller. Husker ikke lengden. Og nå husker jeg heller ikke hvor jeg gjorde av bildene. Vent. Skal sjekke på mobilen.
 
Skjønner ikke jeg heller. Husker ikke lengden. Og nå husker jeg heller ikke hvor jeg gjorde av bildene. Vent. Skal sjekke på mobilen.
Her var knøttet 8.41mm og jeg var der 6+5 (trodde jeg var 7)
 
Her var knøttet 8.41mm og jeg var der 6+5 (trodde jeg var 7)

Jeg var på tidlig ul når jeg var 7 uker. Trodde jeg. Da målte hun bønna til å være 0,42 cm og 0,31 faktisk. Det skulle tilsi enten 6+1 eller 5+6. Hun satte termin til 28/3.
 
Back
Topp