Oleandra87
Glad i forumet
13 veke i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare en dag forskjell på oss dersom tidlig ul stemte på meg. Når er din termin?11 fulle uker idag! Tar herved fatt på uke 12!
24. Mars Når er din?Bare en dag forskjell på oss dersom tidlig ul stemte på meg. Når er din termin?
Ehm... 28 mars ifølge tidlig ul. Men da skulle jeg vært 11 uker i dag da.24. Mars Når er din?
Det er ikke helt til å forstå seg på de terminutregningene. Det var ultralydmaskina som regnet ut min termin utifra strl på embryoet. Hvor stor var lille nurket ditt?Ehm... 28 mars ifølge tidlig ul. Men da skulle jeg vært 11 uker i dag da.
Skjønner ikke jeg heller. Husker ikke lengden. Og nå husker jeg heller ikke hvor jeg gjorde av bildene. Vent. Skal sjekke på mobilen.Det er ikke helt til å forstå seg på de terminutregningene. Det var ultralydmaskina som regnet ut min termin utifra strl på embryoet. Hvor stor var lille nurket ditt?
Her var knøttet 8.41mm og jeg var der 6+5 (trodde jeg var 7)Skjønner ikke jeg heller. Husker ikke lengden. Og nå husker jeg heller ikke hvor jeg gjorde av bildene. Vent. Skal sjekke på mobilen.
Her var knøttet 8.41mm og jeg var der 6+5 (trodde jeg var 7)