Jubeltråd! :D

Jeg var på tidlig ul når jeg var 7 uker. Trodde jeg. Da målte hun bønna til å være 0,42 cm og 0,31 faktisk. Det skulle tilsi enten 6+1 eller 5+6. Hun satte termin til 28/3.
Som sagt, det er veldig forskjellig hvordan de regner termin. Men det er bare fire dager da :) Sist kom lillemor tre dager før termin så jeg lever i håpet om at denne også finner for godt å komme litt før så jeg slipper å gå over! [emoji14] Babyen kommer når den klar og bryr seg sjeldent om termin [emoji14]
 
Som sagt, det er veldig forskjellig hvordan de regner termin. Men det er bare fire dager da :) Sist kom lillemor tre dager før termin så jeg lever i håpet om at denne også finner for godt å komme litt før så jeg slipper å gå over! [emoji14] Babyen kommer når den klar og bryr seg sjeldent om termin [emoji14]

Ja jeg tror jeg heller forholder meg til menstermin. Hun sa jo at det kunne være vanskelig å måle når man er så kort på vei. Dessuten har jeg funnet hjertelyden, så jeg føler jo at jeg må være lenger på vei enn det de mente på tidlig ul.

Her gikk vannet på termin :p og så kom hun to dager etterpå :p det var forsåvidt greit det...

Termin er bare kvalifisert gjetning :p
 
Ferdig på UL, alt så perfekt ut og den lille var veldig aktiv! Ble flyttet frem til 11+5, så kun to dager til magiske 12 :D
 
Ja jeg tror jeg heller forholder meg til menstermin. Hun sa jo at det kunne være vanskelig å måle når man er så kort på vei. Dessuten har jeg funnet hjertelyden, så jeg føler jo at jeg må være lenger på vei enn det de mente på tidlig ul.

Her gikk vannet på termin [emoji14] og så kom hun to dager etterpå [emoji14] det var forsåvidt greit det...

Termin er bare kvalifisert gjetning [emoji14]
Nemlig :) Blir spennende å se på oul da! :D
 
Jeg fødte på termin sist :) vannet gikk halv 7 på morgenen- så var han ute 10.05 samme dag. Lurer på om jeg rekker fram denne gangen i dag er jeg 12+3. Yeyy. Og om 2 dager skal jeg på tidlig ultralyd. Kjempespent. Var ikke på det forrige graviditet. Alt kjennes egentlig nytt ut igjen siden det er 6 år siden sist.... Bekymrer meg som om det er første gang. :) første gang var jeg egentlig heelt avslappet. Mer urolig nå. Gleder meg til å se noe inni der- og at jeg ikke bare innbiller meg noe (selv om jeg allerede har fått tilbake bekkenløsning, og har andre symptomer) :) det er bare så utrolig rart liksom- så jeg klarer ikke helt å tro på det... :))) ❤️❤️
 
Stusselig å se folk være 15 uker altså! Ha ha sist hadde jeg termin tidlig i oktober, så da var det jeg som lå langt fremme! Nå er jeg i slutten av mars [emoji14] He he

Men hurra for alt! :D Sola skinner og det er bare to dager til ultralyd!!
 
Back
Topp