Alt så bra ut på ul!! Jeg ble satt frem til 13+1 fra 12+0!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Betyr det at du er garantert plass der?Fikk brev fra ullevål. Reservert fødeplass og innkalling til OUL Ting faller på plass!
Betyr det at du er garantert plass der?
Ok får håpe det da her blir det ahus (forhåpentligvis?) regner med det ikke er babyboom i slutten av mars??Hvis det er fullt den dagen jeg skal føde, blir jeg sendt til et annet sykehus. Dette skjedde med ei venninne av meg. Men satser på at det går bra og at det blir Ullevål
Hvis det er fullt på føde a og b bruker de å spørre om du vil på abc før de sender til andre sykehus (hvis du oppfyller kriteriene for abc selvsagt)Hvis det er fullt den dagen jeg skal føde, blir jeg sendt til et annet sykehus. Dette skjedde med ei venninne av meg. Men satser på at det går bra og at det blir Ullevål
Rooooosenbooooorg12 uker i morgen og seriegull til Rosenborg
Så fine ord <3Jeg vil juble over at det ser ut til at vi ikke mister flere her inne! Kjempeleit med de som måtte forlate oss, og mange av oss her inne har vært en av de og vet hvordan det kan føles.
Jeg må likevel få lov til å juble høyt over oss som har vært så heldige å få lov til å gå videre i graviditeten:
JoHOOOOOOOO
Måtte det være alle forunt å gå hele vegen i mål herfra og håper at alle kan få oppleve å få et friskt barn/friske barn for de som venter to .
Jeg vil juble over at det ser ut til at vi ikke mister flere her inne! Kjempeleit med de som måtte forlate oss, og mange av oss her inne har vært en av de og vet hvordan det kan føles.
Jeg må likevel få lov til å juble høyt over oss som har vært så heldige å få lov til å gå videre i graviditeten:
JoHOOOOOOOO
Måtte det være alle forunt å gå hele vegen i mål herfra og håper at alle kan få oppleve å få et friskt barn/friske barn for de som venter to .