Jubeltråd! :D

Alt så bra ut på ul!! Jeg ble satt frem til 13+1 fra 12+0!
 
Hvis det er fullt den dagen jeg skal føde, blir jeg sendt til et annet sykehus. Dette skjedde med ei venninne av meg. Men satser på at det går bra og at det blir Ullevål :)
Ok :) får håpe det da :) her blir det ahus (forhåpentligvis?) regner med det ikke er babyboom i slutten av mars?? :p
 
Hvis det er fullt den dagen jeg skal føde, blir jeg sendt til et annet sykehus. Dette skjedde med ei venninne av meg. Men satser på at det går bra og at det blir Ullevål :)
Hvis det er fullt på føde a og b bruker de å spørre om du vil på abc før de sender til andre sykehus (hvis du oppfyller kriteriene for abc selvsagt)
 
JIPPI :D UL i går viste at fosteret er akkurat så stort som jeg trodde!! I dag er jeg derfor 14+1 (ikke 13, som forge UL lege mente..) Allt er bra og den lille spreller rundt inn i der! Vi kunne også se at h*n drikker av fostervannet!! Nå er det virkelig!! Så deilig!! :D ❤️ Happy Happy!! I natt drømte jeg om barnet, det har jeg ikke gjort før! Nå tror jeg på at det blir baby!! ❤️
 
13 uker i dag, nå går det unna! Jubler for at formen er fin, og at jeg og storebror skal kose oss i svømmehallen i dag :)
 
Jeg vil juble over at det ser ut til at vi ikke mister flere her inne! Kjempeleit med de som måtte forlate oss, og mange av oss her inne har vært en av de og vet hvordan det kan føles.

Jeg må likevel få lov til å juble høyt over oss som har vært så heldige å få lov til å gå videre i graviditeten:

JoHOOOOOOOO

:wav

Måtte det være alle forunt å gå hele vegen i mål herfra og håper at alle kan få oppleve å få et friskt barn/friske barn for de som venter to :hello2.

:love7:love7:love7
 
Jeg vil juble over at det ser ut til at vi ikke mister flere her inne! Kjempeleit med de som måtte forlate oss, og mange av oss her inne har vært en av de og vet hvordan det kan føles.

Jeg må likevel få lov til å juble høyt over oss som har vært så heldige å få lov til å gå videre i graviditeten:

JoHOOOOOOOO

:wav

Måtte det være alle forunt å gå hele vegen i mål herfra og håper at alle kan få oppleve å få et friskt barn/friske barn for de som venter to :hello2.

:love7:love7:love7
Så fine ord <3
 
:dance011
Jeg vil juble over at det ser ut til at vi ikke mister flere her inne! Kjempeleit med de som måtte forlate oss, og mange av oss her inne har vært en av de og vet hvordan det kan føles.

Jeg må likevel få lov til å juble høyt over oss som har vært så heldige å få lov til å gå videre i graviditeten:

JoHOOOOOOOO

:wav

Måtte det være alle forunt å gå hele vegen i mål herfra og håper at alle kan få oppleve å få et friskt barn/friske barn for de som venter to :hello2.

:love7:love7:love7

100% enig i denne her :dance011:dance011:dance011
 
Back
Topp