Jubeltråd! :D

Hurra!!
Fikk svar på blodprøvene jeg tok på svangerskapskontrollen.
Alt så fint ut :happy::happy::happy:
 
Hvordan gikk det med legetimen din idag? :)
Gikk helt fint :) skjedde ikke mye spennende. Tok blodprøver. Fylte ut skjema. Blodtrykket var fint. Sjekket ikke hjertelyd eller symfysemål. Men det er litt i tidligste laget ennå.
 
Stusselig å se folk være 15 uker altså! Ha ha sist hadde jeg termin tidlig i oktober, så da var det jeg som lå langt fremme! Nå er jeg i slutten av mars [emoji14] He he

Men hurra for alt! :D Sola skinner og det er bare to dager til ultralyd!!

Haha, sant! Jeg har termin siste dagen i mars, vurderer aprilgruppa for å føle meg litt "lenger-på-vei", hehe :)
 
Egentlig fikk jeg ikke time for ultralyd før om tre uker. Fikk nettopp mld fra jordmor om avbestilling, så jeg får komme inn i dag :happy:
Grugleder meg! Er 11+2. Men så hjertet og bevegelse i uke 9+2, så håper og tror det er liv der fortsatt :)
 
Ultralyden gikk veldig fint! Aktiv krabat, og alt som kunne sjekkes så bra ut :) Mamma fikk bli med, siden samboer ikke hadde anledning på så kort varsel. Hennes 7. barnebarn, men første gang hun har vært med på UL.

11+2
received_10153651082006171-3.jpg received_10153651082006171-2.jpg received_10153651082006171-1.jpg
 
Endelig passert 12 uker, skummelt og gøy når man endelig kan senke skuldrene og fortelle det til alle rundt seg. Føles som om det ikke er lov, siden man har holdt det så lenge alene!
 
14+2 i dag og har nettopp kommet hjem fra jordmor der jeg fikk høre verdens fineste hjerteslag for første gang. Nå skal jeg endelig tørre å tro på at jeg faktisk har en sprell levende baby i magen min :) HURRA!
 
Back
Topp