Jubeltråd❤️

Hahaha, du altså! :hilarious: Vet ikke hva som er verst og best, du som ikke holder avtalen med å tyvstarte as always, eller meg som bare utsetter og utsetter hver gang. :p

Glad du endelig fikk 3+, godt å se sikkert ja. :) Du skulle ha ventet, så du hadde fått den først som sist! ;)

Hadde tenkt å ta den både i gårmorrest som avtalt og i morrest, men jeg har måttet opp og tisse om natta/morgenen og har glemt det i halvsøvne. Får se om jeg får rotet meg til å ta den i morgen eller noe. :p

Hvordan er formen din?

Hahah vet. Går ikke an. Tror din måte er best ja, så slipper man å pine seg selv og bli skuffet :p
I dag har faktisk kvalmen slått til for fullt.. kaster ikke opp, men er skikkelig uvel og går med vann i munn. Fytti, tøft å være på jobb altså.
Hvordan er formen din?
 
Hahah vet. Går ikke an. Tror din måte er best ja, så slipper man å pine seg selv og bli skuffet :p
I dag har faktisk kvalmen slått til for fullt.. kaster ikke opp, men er skikkelig uvel og går med vann i munn. Fytti, tøft å være på jobb altså.
Hvordan er formen din?

Uff, sånn har jeg hatt det i mange dager. Har tidvis kastet opp, men ikke så ofte heldigvis... Kvalmen kommer også i bølger, så kjenner det ikke hele døgnet. (Bank i bordet!) Andre symptomer kommer og går, men føler jeg kjenner det mest på kveldinga. Er glad så lenge jeg går noenlunde igjennom dagene med få plager. :)
 
Ser at du har termin den 28 juni er ikke du 6+1 i dag da? Kanskje du teller annerledes enn meg. Men stor jubel for oss uansett :)

Teller du fra første mensdag? Jeg hadde mens 19. september og har fått 26. og 28. på apper, har derfor sagt 28. enn så lenge. ;)
 
Teller du fra første mensdag? Jeg hadde mens 19. september og har fått 26. og 28. på apper, har derfor sagt 28. enn så lenge. ;)
Haha, det hadde jeg og. Men nå bruker jeg kun babyverden sin. Og vet at legene på sykehuset bruker 40+3, så da blir det 29 juni til jeg har hvert på OUL.... orker ikke å drive på med så mange apper.
 
Jeg jubler for 8+4 i dag:happy: jubler også for at jeg skikkelig får testa den manglende tålmodigheten min. Dagene er lange;)
 
Jeg jubler litt i dag også- våkna uten å være kvalm! Føler meg som superwoman:D
 
Jubler for at jeg har fått sovet maaaaange timer i strekk, tross opp og tisse noen ganger i halvsøvne. YAY!!! :D
 
Jubler for ny uke,10+0..å nå er det ett foster i magen,ikke ett embryo❤️
 
Jubler for bedre form enn i går selv om jeg er kvalm idag også.. Også jubler jeg for at jeg enda ikke har kasta opp :D
 
Jeg jubler også for ny uke. Det føles godt å gå inn i uke 9 :)
 
Back
Topp