Jubler også over at pappaen nå også kjenner spark! han kjente første gang på lørdag, da var jeg akkurat 18 uker på vei kjent flere ganger etterpå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble du flyttet mange dager? og hvordan kjønn?Jeg har kjent mange spark allerede, nå jubler jeg for ny termin og fått vite kjønn <3 og at slt er strålende perfekt med babyen i magen! [emoji178]
Ble flyttet nesten 2 uker tilbake. Noe jeg egentlig var klar over selv grunnet uregelmessig syklus. Men den er uansett lenger enn 28-dagers som de regner etter før oul. Blir ei lita jente <3Ble du flyttet mange dager? og hvordan kjønn?[emoji813]red
Det er en herlig følelse! enn så lenge, noen ganger sparker mini så hardt at det nesten er ubehageligJubler for å ha kjent spark mot hånds idag, gleder meg til samboer får kjent
Enig!! Lærer mye og alle er så hyggelige. Ingen spørsmål er for dumme. Man er mange i samme situasjonJubler for å ha funnet veien hit inne og kan få råd og tips fra andre i samme situasjon