Jubeltråd❤️

Jubler for innlevert eksamen i kvantitativ metode!! :D En eksamen igjen 15 desember, så er det juleferie fra skolen!
 
Jubler for at vi på TUL på riksen 30/11 fikk se en spellende baby med bankende hjerte <3 hadde MA i mai, så dette var en stor glede å se! Var da 13+5. Var på riksen fordi jeg har to søstre med ryggmargsbrokk, så sjansen for at jeg får en med det er større enn vanlig! Får derfor ekstra oppfølging!
Legen mente alt så normalt ut! Men pga han ikke fikk sett helt nederst på ryggraden skal vi tilbake 21 desember!
Men jeg jubler for at alt foreløpig ser bra ut! <3
 
Jubler for 14+0 i dag, og 2. Trimester :D
 
Jubler for TUL idag :D
 
jubler for at vi fikk se en aktiv liten krabat på TUL!! kan puste litt lettere ut og glede meg over svangerskapet.
Så glad for oppfølging jeg har fått hos gyn, på grunn av blødninger fra uke 6 til 11.
 
Jubler for at Septembergruppa begynner å fylles opp :D
Og for at jeg tror jeg kjenner små bevegelser inne i livmora :D
 
Wohoo! Jubler over at vi var på UL på fosterdiagnostikk på Rikshospitalet igår! Vi har ryggmargsbrokk i familien så vi har vært redde for at nurket har fått det! Men igår ble HUN erklært frisk! :D fikk vite at vi venter ei frisk jente :D beste julegaven vi kunne fått!
 
Jubler for at formen nå i andre trimester er superbra som sist:):)
 
Jubler for 15+0 og ny uke! [emoji1]
 
Jubler for 18+0 :D, og jubler litt mindre for at jeg glemte å ta magebilde i morges :p
 
Jubler fordi eg skal på første jordmorstord på måndag! Reknar med eg får høyre hjertelyden då! Jippi! :smiley-bounce012 Var innom helsestasjonen eg skal gå på, litt tilfeldig fordi eg køyrte forbi og såg at lyset stod på, så tenkte eg berre kunne høyre om jordmora eg ynskjer å gå til (anbefalt av fastlegen) hadde ledig time..eg har fri på måndag og ho hadde fått ein avbestilling! Av og til skal ein berre ha litt flaks! ;)
 
Haha! Idag jubler jeg faktisk for at jeg endelig fikk gravidbukser i posten! FOR en befrielse!! :DImageUploadedByBV Forum1483458085.446476.jpg
 
Back
Topp