Jeg kjører 04.00 i natt gruer litt for det, men går greit når man kommer seg oppSambo er på tur nedover til Oslo for å dra på cupfinalen
Satser på gull igjen i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjører 04.00 i natt gruer litt for det, men går greit når man kommer seg oppSambo er på tur nedover til Oslo for å dra på cupfinalen
Satser på gull igjen i morgen
Jubler for det samme endelig!!!Jubler for at jeg for første gang på 11(!) uker har klart å være på kjøkkenet og lage en bedre middag sammen med mannen! Og attpåtil uten å brekke meg eller kaste opp av luktene. Det luktet så godt og smakte enda bedre (andebryst med ovnsbakte poteter og rotgrønnsaker toppet med appelsinsaus). Nå er jeg kvalm, men det er verdt det
Jubler for 10+0 og cupfinalen i morgen satser på å hente gullet hjem til Trøndelag igjen!
Jubler for at jeg for første gang på 11(!) uker har klart å være på kjøkkenet og lage en bedre middag sammen med mannen! Og attpåtil uten å brekke meg eller kaste opp av luktene. Det luktet så godt og smakte enda bedre (andebryst med ovnsbakte poteter og rotgrønnsaker toppet med appelsinsaus). Nå er jeg kvalm, men det er verdt det
Hørtes deilig ut - mmm... Og kan tenke meg til at det var verdt det! Håper det bare blir flere slike stunder fremover!
Bilde elsker å se på babymager!Jubler for en liten mage som plutselig poppet ut denne helgen ❤ Nå skjer det ting
Da blir det med klær Har litt mage fra forrige svangerskap, men nå har den liksom poppet ut et hakk ❤Bilde elsker å se på babymager!
Jubler for at babyen idag er på størrelse med en lime!
Da blir det med klær Har litt mage fra forrige svangerskap, men nå har den liksom poppet ut et hakk ❤
Ja, hadde vært veldig deilig om det blir flere av disse dagene. Føler meg som den mest crapy samboeren om dagen som ikke får bidratt med noe som helst når det gjelder matlaging og husarbeid. Hyperemesis i mitt hjerte altså
Var litt vanskelig å få den frem på bildet. Ser større ut i virkeligheten, spesielt når jeg sitterVar liten søt kul i forhold til min på kvelden den er stor den
Var litt vanskelig å få den frem på bildet. Ser større ut i virkeligheten, spesielt når jeg sitter
Appen spm jeg bruker Sender også mail hver søndag med størrelsen og info for neste uke. Jeg skifter uker hver mandagHvor leser du hvor store di er ?