Jubeltråd❤️

Min var 6,5 cm i går. Og vi er like langt på vei :)
Fikk beskjed at det tilsvarte akkurat 12 uker i går. :)
Det er vel alltid noen små forskjeller...
Å, ser på en oversikt jeg har at 6,5cm tilsvarer ca 13 uker:)
Rart det var så forskjell, en cm i denne tiden utgjør jo mye:)
 
Å, ser på en oversikt jeg har at 6,5cm tilsvarer ca 13 uker:)
Rart det var så forskjell, en cm i denne tiden utgjør jo mye:)
Sikkert litt forskjellige opplysninger.. det var Jon Hausken som tok ultralyden, så vil tro han har peiling. Men har også sett at det skulle ligge på rundt 5 cm en plass nå rundt 12 uker..
Jeg har en lang mann, så slekter sikkert på han allerede :p
 
Sikkert litt forskjellige opplysninger.. det var Jon Hausken som tok ultralyden, så vil tro han har peiling. Men har også sett at det skulle ligge på rundt 5 cm en plass nå rundt 12 uker..
Jeg har en lang mann, så slekter sikkert på han allerede :p
Det var ikke 5,6cm da?Da stemmer det jo litt mere?:)
Mine mål står på ul-bildet:)
 
Jeg har hatt all grunn for å juble de siste 5-6 ukene ca. Men idag - nei jeg jubler IKKE for å ha blitt sykemeldt ut uken pga. svimmelhet. Datt om på kjøkkenet her om dagen :( Jubler heller ikke for kvalmen som meldte seg sammen med svimmelheten :( er 11+2 idag, håper ikke det fortsette denne veien !
 
Jubler for at kvalmen blir mindre og mindre fremtredende, og at jeg ikke er mer enn 8+4, sist holdt jeg på langt ut i uke 13 :D
 
Har du bilde ?xsmile6 Skal også på tul imorgen 10+4 og lurer på om jeg kommer til å se en klomp eller peanøtt med armer og ben :D

Jeg har ikke bilde dessverre, men du ser det ganske tydelig at det er en miniatyrbaby altså:) hode er stort og armene og bena stikker ut:) gyn talte også fem fingre, men aaaaner ikke hvordan hun greide å se det, for det greide ikke jeg helt å se Hehe:D
 
Jubler for at det er helg:)
 
Jubler for 11+0 :)
 
Jubler for 10+0 og cupfinalen i morgen :D satser på å hente gullet hjem til Trøndelag igjen!:)
Sambo er på tur nedover til Oslo for å dra på cupfinalen:)
Satser på gull igjen i morgen:)
 
Back
Topp