Min var 6,5 cm i går. Og vi er like langt på veiJubler for en sparkende og vinkende baby på 5,4cm i magen i dag
Da ser det ut som dette går veien
Fikk beskjed at det tilsvarte akkurat 12 uker i går.
Det er vel alltid noen små forskjeller...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min var 6,5 cm i går. Og vi er like langt på veiJubler for en sparkende og vinkende baby på 5,4cm i magen i dag
Da ser det ut som dette går veien
Å, ser på en oversikt jeg har at 6,5cm tilsvarer ca 13 ukerMin var 6,5 cm i går. Og vi er like langt på vei
Fikk beskjed at det tilsvarte akkurat 12 uker i går.
Det er vel alltid noen små forskjeller...
Sikkert litt forskjellige opplysninger.. det var Jon Hausken som tok ultralyden, så vil tro han har peiling. Men har også sett at det skulle ligge på rundt 5 cm en plass nå rundt 12 uker..Å, ser på en oversikt jeg har at 6,5cm tilsvarer ca 13 uker
Rart det var så forskjell, en cm i denne tiden utgjør jo mye
Det var ikke 5,6cm da?Da stemmer det jo litt mere?Sikkert litt forskjellige opplysninger.. det var Jon Hausken som tok ultralyden, så vil tro han har peiling. Men har også sett at det skulle ligge på rundt 5 cm en plass nå rundt 12 uker..
Jeg har en lang mann, så slekter sikkert på han allerede
Står på her også. i tillegg sa han det med en gang.Det var ikke 5,6cm da?Da stemmer det jo litt mere?
Mine mål står på ul-bildet
Hm, rart det skal være så forskjellStår på her også. i tillegg sa han det med en gang.
Ja.. satser på det. Vet jo 100% nøyaktig når alt har skjedd også siden det er ivf..Hm, rart det skal være så forskjell
Men i det lange løp så har det sikkert ikke noe å si
Jeg tror hausken opererer med litt andre tall. Det fikk jeg inntrykk av, og når jeg var hos en annen privat GYN så sa hun at de fulge kk sine, så er nok litt forskjeller ute og gårJa.. satser på det. Vet jo 100% nøyaktig når alt har skjedd også siden det er ivf..
Har du bilde ? Skal også på tul imorgen 10+4 og lurer på om jeg kommer til å se en klomp eller peanøtt med armer og ben
Sambo er på tur nedover til Oslo for å dra på cupfinalenJubler for 10+0 og cupfinalen i morgen satser på å hente gullet hjem til Trøndelag igjen!