Jubeltråd❤️

Jubler for ny uke 7+0 :D
 
Jubler for at alt gikk bra på tul i dag ❤ Og for at jeg plutselig er 4 dager lenger på vei enn jeg trodde :D
 
Endelig har jeg vært med lenge nok til det skjulte forumet!
 
Fordi i dag har jeg satt siste dose med crinone, endelig slutt på det:)
 
Jeg har fri idag og koser meg med en lang morgen med jenta mi ❤️
 
Jubler for at vi skal ha ribbe til middag i dag, og håper at jeg fortsatt har lyst på når den er ferdig. :D
 
Jubler for å ha fått kastet opp i en halvtime og at det smakte klementin og dermed ikke føltes så ille. Hurraa for kvalme = baby i magen og hurraa for oppkast - en liten sakket stund uten kvalme! :D
 
Jubler for at dette er mitt innlegg nr 50, og at jeg kan bli med i den skjulte gruppa ;)
 
Jubler for at jeg har sluppet unna kvalmen og de værste symptomene :) Prøver å glede meg over det fremfor å bekymre meg :p
 
Jubler for 10 uker i dag :D
Og på appen i dag var det bilde av en mini baby! tilogmed den kommende storesøster på 1,5 så at det var en baby! :D
Det begynner å bli virkelig.....
 
Jubler for at jeg er 8 uker på vei, og kan telle ned de siste 4 ukene til kvalmen gir seg (hahaha) :) begynner å glede meg!
 
Jeg jubler for at hjertet dunker! Og fosteret virker friskt ❤❤ Var på tidlig ultralyd i dag. Er 1 uke kortere på vei i følge uktralyden. Så derfor 9 uker istedefor 10 uker som legen trodde. Jeg var vel selv mer sikkert på 9 uker. :) For en herlig følelse og både se og høre hjerte slå❤
 
Back
Topp