Jubeltråd❤️

Jubler for at jeg har sluppet unna med kun kvalme hittil (er 6+4 idag). Mine symptom er kvalme uten behov for å spy, utrooolig trøtt og ømme bryster. Hittil har kun jeg og min kjære visst om lillevenn i magen. Men igår var jeg på besøk hos mamma som ikke hadde en bra dag. Ble så lei meg av å henne sliten pga mye stress på jobb, så bare plumpet ut med "du skal bli mormor så du må ta det med ro og ta vare på deg selv". Et stk superhappy mormor ❤️. Hun gråt og var helt i ekstase. Godt å ha mamma å dele med. Hun spydde heller ikke i sine tre svangerskap så kanskje ikke det rammer meg :) Vært litt bekymret for at "så mange" spyr utenom meg :)

Jubler også for helg imorgen :) Og alle fine tilbakemeldinger fra andre Juni-mammaer-to-be's som får se friske spirer på sine TULer :D
 
Jubler for ny uke, 7+0 :D
 
Jubler for at jeg er kommet godt inn i uke 8, og at jeg ikke har sett noe mer blod på papiret!
 
Jubler for ny uke 8+0 ❤️
 
Jubler for en dag uten å kaste opp. Håper det fortsetter fremover.
 
Jubler for at uken snart er over. Endelig helg og mulighet til å slappe av. Bare en lang dag på jobb først.
 
Jubler for å ha sett et bankende hjerte på ul hos legen i dag, 6+4 <3 Jubler også for at jeg virkelig kjenner kvalmen fra topp til tå! Tar det som positivt :love7
 
Jubler for å ha sett et bankende hjerte på ul hos legen i dag, 6+4 <3 Jubler også for at jeg virkelig kjenner kvalmen fra topp til tå! Tar det som positivt :love7

Så bra det gikk fint hos legen i dag! ❤️ Deilig å se det bankende hjertet kan jeg tenke meg. :) Yay, vi er like langt ser jeg. :) Velkommen etter med kvalmen, gratulerer og lykke til med den, håper bare ikke det blir ille for deg. ;)
 
Så bra det gikk fint hos legen i dag! ❤️ Deilig å se det bankende hjertet kan jeg tenke meg. :) Yay, vi er like langt ser jeg. :) Velkommen etter med kvalmen, gratulerer og lykke til med den, håper bare ikke det blir ille for deg. ;)

Jaa det lettet mye! Stor sjanse for at det går bra da :D Så gøy at vi er like langt! Hehe, jo takk har hatt den en stund men nå topper den seg med oppkast. Har to svangerskap bak meg med hyperemesis, så vi får se :p Blir spennende å følge hverandre fremover da! Lykke til med kvalmen du også :)
 
Jaa det lettet mye! Stor sjanse for at det går bra da :D Så gøy at vi er like langt! Hehe, jo takk har hatt den en stund men nå topper den seg med oppkast. Har to svangerskap bak meg med hyperemesis, så vi får se :p Blir spennende å følge hverandre fremover da! Lykke til med kvalmen du også :)

Å nei, har du slitt med hypernemesis! Stakkar, håper ikke du får det igjen. Jeg er glad jeg ikke er SÅ kvalm at jeg MÅ kaste opp, men den sitter bak i drøvelen hele tiden, og gjør til at jeg kaster opp kanskje hver 3. dag bare, og da én gang. Ble så glad for å se noen er like langt som meg, føler jeg er nesten sist her, selv om jeg ikke er sist på terminlista. Holder hverandre oppdaterte da! :) Skal du på flere TUL før OUL?
 
Å nei, har du slitt med hypernemesis! Stakkar, håper ikke du får det igjen. Jeg er glad jeg ikke er SÅ kvalm at jeg MÅ kaste opp, men den sitter bak i drøvelen hele tiden, og gjør til at jeg kaster opp kanskje hver 3. dag bare, og da én gang. Ble så glad for å se noen er like langt som meg, føler jeg er nesten sist her, selv om jeg ikke er sist på terminlista. Holder hverandre oppdaterte da! :) Skal du på flere TUL før OUL?

Håper jeg slipper unna det mest ekstreme denne gangen :) Uff, ikke noe greit når det ligger å vokser i halsen, men sikkert godt å få det ut av og til. Hehe. Ja, samme her. Når man endelig bikker 12 uker har liksom ''alle'' gjort det for lenge siden :p Vel, jeg skal til legen igjen den 21, så da vil hun nok ta en ul igjen for å få mer bekrefta en termin. Hva med deg, skal du ha tul? :)
 
Håper jeg slipper unna det mest ekstreme denne gangen :) Uff, ikke noe greit når det ligger å vokser i halsen, men sikkert godt å få det ut av og til. Hehe. Ja, samme her. Når man endelig bikker 12 uker har liksom ''alle'' gjort det for lenge siden :p Vel, jeg skal til legen igjen den 21, så da vil hun nok ta en ul igjen for å få mer bekrefta en termin. Hva med deg, skal du ha tul? :)

Er så sykt kvalm, men hater å kaste opp, så sitter her helt i ro nå, i håp om å måtte slippe å springe avgårde... :wtf:

Har time hos legen ifb med sykemelding når jeg er i uke 8, men tror ikke det er mulig å ta TUL der? Heldig du da, som har muligheten til å få tatt det hos legen. :) Ofte blir man bare henvist videre har jeg hørt.

Får se hvor lenge jeg klarer å holde nervene i sjakk og dersom det ikke er andre årsaker til at jeg føler jeg trenger TUL, så tenkte vi å vente til uke 12+. :)
 
Jubler for masse symptomer ❤️ Har vært fin i formen i mange uker nå. 9 uker imorgen og kvalmen har meldt sin ankomst :rulez:laughing001 men veldig lykkelig uansett ❤️
 
Back
Topp