Jubeltråd❤️

Jubler for at jeg har endelig funnet motivasjonen for å fortsette på albumene fra de siste feriene før babyen kommer! :P Krysser fingrene for at jeg klarer å få de under så fort som muligt! :D

Jubler for at etter jobb skal jeg og mannen ut å spise :D

Jubler for at jeg var opp kun én gang og tisset i natt og sov i nesten 7 timer!! :happy093

Jubler for en kjekk helg med gode venner :) Har det så kjekt at jeg glemmer litt at jeg er gravid, og tiden flyr :) I motsetning til på jobb.

Jubler for å endelig kunne finne sofaen etter en lang og travel dag på jobb:)
Å fordi vi skal stille klokken en time tilbake så jeg kan sove en time lengre før dagvakt i morgen:)

Jubler for å endelig kunne finne sofaen etter en lang og travel dag på jobb:)
Å fordi vi skal stille klokken en time tilbake så jeg kan sove en time lengre før dagvakt i morgen:)

Hørtes deilig ut! God vakt når den tid kommer. :)

Jubler for ny uke,6+0 :D

Jubler for et ok, (ikke bra, men ok) blodsukker i dag og at kvalmen ikke kom i kveld!
Hehe, litt skrekkblandet fryd da, for man blir jo litt tankefull når symptomene ikke kom på ettermiddagen /kvelden og jeg har småblødd litt etter sex i dag..
Men krysser fingrene og jubler litt for at det var en bedre dag! :)

Jubler for denne!:-) 5+6
IMG_3389.JPG

Herlig! :D Ventet du til i morrest? Jeg har fortsatt ikke fått tatt min. :p
Jeg tok en på fredag og.. (klarte ikke å holde meg:hilarious:) den viste fortsatt 2-3.. så i dag er jeg glad for å se 3+ :-)

Når skal du ta din?:-)

Jeg tok en på fredag og.. (klarte ikke å holde meg:hilarious:) den viste fortsatt 2-3.. så i dag er jeg glad for å se 3+ :)

Når skal du ta din?:)

Hahaha, du altså! :hilarious: Vet ikke hva som er verst og best, du som ikke holder avtalen med å tyvstarte as always, eller meg som bare utsetter og utsetter hver gang. :P

Glad du endelig fikk 3+, godt å se sikkert ja. :) Du skulle ha ventet, så du hadde fått den først som sist! ;)

Hadde tenkt å ta den både i gårmorrest som avtalt og i morrest, men jeg har måttet opp og tisse om natta/morgenen og har glemt det i halvsøvne. Får se om jeg får rotet meg til å ta den i morgen eller noe. :P

Hvordan er formen din?

Back
Topp