Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererJubler for at vi fikk se og høre hjertet banke på TUL idag
Samme her!Jubler for ny uke 7+0
Jeg spyr bare om kvelden "morgenkvalme" du liksomJubler for at kl snart er 12 og jeg enda ikke har spydd
Har morgenkvalme hele dagen jeg men idag spydde jeg 12:15 hahaJeg spyr bare om kvelden "morgenkvalme" du liksom
Jubler for at vi fikk se en friske lille baby i reke på TUL idag vi fikk hørre og se hjerte også
Jubler IKKE for at jeg ble satt tilbake to dager men d va ikje så gale, så jeg skal klare å leve med det 8+1 idag da, termin 10. juni
GratulererJubler for at vi fikk se en friske lille baby i reke på TUL idag vi fikk hørre og se hjerte også
Jubler IKKE for at jeg ble satt tilbake to dager men d va ikje så gale, så jeg skal klare å leve med det 8+1 idag da, termin 10. juni
Jubler for at vi fikk se en friske lille baby i reke på TUL idag vi fikk hørre og se hjerte også
Gratulerer ❤Jubler for at vi fikk se en friske lille baby i reke på TUL idag vi fikk hørre og se hjerte også
Gratulerer
Gratulerer Gleder meg såå til TUL selv, blir litt mer virkelig da
Gratulerer ❤
Gratulerer.Fikk se en friske liten reke på TUL idag***
Hvorfor får jeg ikke til å redigere innlegg lengre? Noen som vett?