MammaTilAdrian
Blir kjent med forumet
Jubler for et bankende hjerte på tul i dag <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererJubler for et bankende hjerte på tul i dag <3
Jubler for 5+0 i dag, og to uker til tul <3
GratulererJubler for en frisk og fin bebis i magen (TUL) og at jeg er 8+0 og ikke 7+1
Heeey! Er du også 5+0?!? Trodde du var 5+2 eller noe jeg! YAY!! Da er vi like langt da. Da vil jeg juble igjen, for at du også er like langt som meg.
Ja jeg vet faktisk ikke helt. Noen apper sier 5+2 og noen 4+6.. Men er rundt 5+0 da
Babyverden sier 4+6 og termin 30 juni. Her kunne jeg også skrive inn sykluslengden som er 32 dager.. er vel derfor den mener jeg er kortere på vei. Ovia , mammanett.no og life sier 5+1Hvilke apps bruker du?
Babyverden sier 4+6 og termin 30 juni. Her kunne jeg også skrive inn sykluslengden som er 32 dager.. er vel derfor den mener jeg er kortere på vei. Ovia , mammanett.no og life sier 5+1
Hmm... Syklusen min har vært 28-29 tidligere, men etter SA ble den forlenget til 32. Nå fikk jeg angivelig EL på CD 15, så har plottet inn 30-dagers syklus. Blir spennende på mange måter på TUL!
Kan være så enkelt som hvor langt de regner at et svangerskap er.Babyverden sier 4+6 og termin 30 juni. Her kunne jeg også skrive inn sykluslengden som er 32 dager.. er vel derfor den mener jeg er kortere på vei. Ovia , mammanett.no og life sier 5+1
Dette er grunnen ja. De fleste her på forumet regner etter 40+3, som er standard for svangerskapslengde i Norge.Kan være så enkelt som hvor langt de regner at et svangerskap er.
I utlandet følger de vel stort sett WHO-standard med svangerskapslengde 40+0. Babyverden bruker 40+3. Mammanett mener jeg bruker 40+2.