Jubeltråd❤️

Jubler for at noen av symptomene er tilbake å vi skal på tul i morra:)

Jubler for at jeg fant jubeltråden og for at Loca79 har fått tilbake symptomene! :D

Jubler for ingen tegn til kvalmen enda :D

Jubler for 5+0 i dag, og to uker til tul <3

Jubler for et så langt symptomfritt svangerskap som har vart 7+4 i dag

Heeey! Er du også 5+0?!? :D Trodde du var 5+2 eller noe jeg! YAY!! Da er vi like langt da. Da vil jeg juble igjen, for at du også er like langt som meg. :)

Ja jeg vet faktisk ikke helt. Noen apper sier 5+2 og noen 4+6.. Men er rundt 5+0 da:)

Hvilke apps bruker du?
Babyverden sier 4+6 og termin 30 juni. Her kunne jeg også skrive inn sykluslengden som er 32 dager.. er vel derfor den mener jeg er kortere på vei. Ovia , mammanett.no og life sier 5+1

Babyverden sier 4+6 og termin 30 juni. Her kunne jeg også skrive inn sykluslengden som er 32 dager.. er vel derfor den mener jeg er kortere på vei. Ovia , mammanett.no og life sier 5+1

Hmm... Syklusen min har vært 28-29 tidligere, men etter SA ble den forlenget til 32. Nå fikk jeg angivelig EL på CD 15, så har plottet inn 30-dagers syklus. Blir spennende på mange måter på TUL! ;)

Hmm... Syklusen min har vært 28-29 tidligere, men etter SA ble den forlenget til 32. Nå fikk jeg angivelig EL på CD 15, så har plottet inn 30-dagers syklus. Blir spennende på mange måter på TUL! ;)

Jaaa det blir så spennende. Har skikkelig dårlig erfaring med tul da det gikk dritt forrige gang , så gruer oss litt!! Men har bestilt hos en annen klinikk og mye tidligere denne gangen. Og har trua på at det vil gå bra denne gangen ;-)

Kan være så enkelt som hvor langt de regner at et svangerskap er.
I utlandet følger de vel stort sett WHO-standard med svangerskapslengde 40+0. Babyverden bruker 40+3. Mammanett mener jeg bruker 40+2.

Jubler for ny uke og 8+0 idag ! ❤️ Babyen er på størrelsen av et bringebær og vokser 1mm hverdag den uken!! :D skal på TUL på torsdag, og gruegleder meg! Ser før meg at jeg blir satt tilbake noen dager... men krysser fingrene for at jeg blir heller satt fram noen dager :P :D

Kan være så enkelt som hvor langt de regner at et svangerskap er.
I utlandet følger de vel stort sett WHO-standard med svangerskapslengde 40+0. Babyverden bruker 40+3. Mammanett mener jeg bruker 40+2.
Dette er grunnen ja. De fleste her på forumet regner etter 40+3, som er standard for svangerskapslengde i Norge.

Back
Topp