Jubeltråd❤️

Jubler for 5+0 i dag! :love7
 
Jubler for at samboeren sa at han gleder seg til den lille kommer! Ikke at han ikke vil ha baby, men han er ikke typen til å snakke om slike ting, og ser meget rart på meg når jeg har tårer i øynene fordi jeg har funnet drømmevogna...

Kjenner meg sååå godt igjen! Typen min er en mann av få ord :yuck: Jeg sitter ofte å snakke om det lille nurket i magen mens han bare smiler å nikker for seg selv :p Veldig kjekt når han kommer med slike kommentarer! Kjenner jeg blir så glad for det betyr litt mer i mine øyne :Heartpink
 
Jubler for 7+0 og en ny uke!
Jubler for at jeg er fortsatt gravid <3
Jubler for at det er 5 uker til jeg er 12 uker!
Jubler for at det er kun 10 dager til jeg skal på TUL :D
JUBLER FOR AT JEG ER SÅ TAKKNEMLIG OG GLAD! <3
 
Jubler for at jeg kan joine dere! Nå må jeg jobbe med innlegg, så jeg bli med på skjult :p
 
Jubler for 6+0 idag :D
 
IMG_3360.JPG Jubler for at jeg fikk positiv clearblue i går kveld.. og på første ordentlige pp etter ma i august ! Er så glad for at det ordnet seg så fort <3
 
Jubler for at jeg kan joine dere! Nå må jeg jobbe med innlegg, så jeg bli med på skjult :p

Så jeg hadda merka innlegget ditt som uenig, det var absolutt ikke meningen! :eek:
 
Fikk plutselig se lille knøtte i magen i dag hos legen :) blødde rett før jeg skulle til legen, hadde tilfeldigvis første svangerskapskontroll og legen min har UL-aparat. Fikk både se og høre (hjertelyd) lille romvesenet i magen <3
 
Fikk plutselig se lille knøtte i magen i dag hos legen :) blødde rett før jeg skulle til legen, hadde tilfeldigvis første svangerskapskontroll og legen min har UL-aparat. Fikk både se og høre (hjertelyd) lille romvesenet i magen <3

Det må ha vore fantastisk fint!! :-D Kor langt er du på veg? :)
 
Back
Topp