Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for at samboeren sa at han gleder seg til den lille kommer! Ikke at han ikke vil ha baby, men han er ikke typen til å snakke om slike ting, og ser meget rart på meg når jeg har tårer i øynene fordi jeg har funnet drømmevogna...
Måtte inn å sjekke jeg og vi har et godt stykke igjen hehe så en annen gruppe hadde en bildetråd av appen, kanskje vi og skal ha detJubler for at jeg er 15,6% ferdig i dag! Haha
Måtte inn å sjekke jeg også - 17,7% her åååå, la de neste ukene gå kjempe fort!Jubler for at jeg er 15,6% ferdig i dag! Haha
Jubler for at jeg kan joine dere! Nå må jeg jobbe med innlegg, så jeg bli med på skjult
Fikk plutselig se lille knøtte i magen i dag hos legen blødde rett før jeg skulle til legen, hadde tilfeldigvis første svangerskapskontroll og legen min har UL-aparat. Fikk både se og høre (hjertelyd) lille romvesenet i magen <3
Haha det har jeg ikke registrertSå jeg hadda merka innlegget ditt som uenig, det var absolutt ikke meningen!
Ja helt utrolig men det skjedde så plutselig , så gikk noen timer før jeg skjønte hva jeg hadde opplevd 8+1 legen så 8+2.Det må ha vore fantastisk fint!! :-D Kor langt er du på veg?