Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må være en fantastisk følelsePå torsdag opplevde jeg en spontanabort mens jeg var på jobb, plutselig blødning med klumper og alt...men det stoppet å blø samme dag...har fortsatt hatt symptomer...så i dag var jeg på kontroll for å sjekke hvorfor jeg ikke har blødd mer..tenkte det var noe som kroppen kanskje ikke klarte å kvitte seg med etter aborten Men vet dere hva?! Jordmor fant ett sprell levende lite nurk Så mest sannsynlig har det vært tvillinger hvor den ene ikke har blitt noe av...herre, den følelsen kan ikke beskrives Så gjett om jeg jubler i dag!!!
På torsdag opplevde jeg en spontanabort mens jeg var på jobb, plutselig blødning med klumper og alt...men det stoppet å blø samme dag...har fortsatt hatt symptomer...så i dag var jeg på kontroll for å sjekke hvorfor jeg ikke har blødd mer..tenkte det var noe som kroppen kanskje ikke klarte å kvitte seg med etter aborten Men vet dere hva?! Jordmor fant ett sprell levende lite nurk Så mest sannsynlig har det vært tvillinger hvor den ene ikke har blitt noe av...herre, den følelsen kan ikke beskrives Så gjett om jeg jubler i dag!!!
Å herregud så glad jeg ble av å lese dette solskinn historie til tross for at du kanskje mista èn da, men likevelPå torsdag opplevde jeg en spontanabort mens jeg var på jobb, plutselig blødning med klumper og alt...men det stoppet å blø samme dag...har fortsatt hatt symptomer...så i dag var jeg på kontroll for å sjekke hvorfor jeg ikke har blødd mer..tenkte det var noe som kroppen kanskje ikke klarte å kvitte seg med etter aborten Men vet dere hva?! Jordmor fant ett sprell levende lite nurk Så mest sannsynlig har det vært tvillinger hvor den ene ikke har blitt noe av...herre, den følelsen kan ikke beskrives Så gjett om jeg jubler i dag!!!
Åååh ❤❤ Så bra at den ene lille klynget seg fast ❤På torsdag opplevde jeg en spontanabort mens jeg var på jobb, plutselig blødning med klumper og alt...men det stoppet å blø samme dag...har fortsatt hatt symptomer...så i dag var jeg på kontroll for å sjekke hvorfor jeg ikke har blødd mer..tenkte det var noe som kroppen kanskje ikke klarte å kvitte seg med etter aborten Men vet dere hva?! Jordmor fant ett sprell levende lite nurk Så mest sannsynlig har det vært tvillinger hvor den ene ikke har blitt noe av...herre, den følelsen kan ikke beskrives Så gjett om jeg jubler i dag!!!
På torsdag opplevde jeg en spontanabort mens jeg var på jobb, plutselig blødning med klumper og alt...men det stoppet å blø samme dag...har fortsatt hatt symptomer...så i dag var jeg på kontroll for å sjekke hvorfor jeg ikke har blødd mer..tenkte det var noe som kroppen kanskje ikke klarte å kvitte seg med etter aborten Men vet dere hva?! Jordmor fant ett sprell levende lite nurk Så mest sannsynlig har det vært tvillinger hvor den ene ikke har blitt noe av...herre, den følelsen kan ikke beskrives Så gjett om jeg jubler i dag!!!