Jubeltråd❤️

Jubler for at jeg for første gang på 11(!) uker har klart å være på kjøkkenet og lage en bedre middag sammen med mannen! Og attpåtil uten å brekke meg eller kaste opp av luktene. Det luktet så godt og smakte enda bedre (andebryst med ovnsbakte poteter og rotgrønnsaker toppet med appelsinsaus). Nå er jeg kvalm, men det er verdt det ;)
 
Jubler for at jeg for første gang på 11(!) uker har klart å være på kjøkkenet og lage en bedre middag sammen med mannen! Og attpåtil uten å brekke meg eller kaste opp av luktene. Det luktet så godt og smakte enda bedre (andebryst med ovnsbakte poteter og rotgrønnsaker toppet med appelsinsaus). Nå er jeg kvalm, men det er verdt det ;)
Jubler for det samme ;) endelig!!!
Så jubler jeg for 12 uker igår :)
 
Jubler for å føle meg omtrent helt frisk igjen :D kun munntørrhet som gjør at jeg drikker meg mett istedet for å spise meg mett så blir fort sulten igjen :) mendet kan jeg leve med :D
 
Jubler for at jeg for første gang på 11(!) uker har klart å være på kjøkkenet og lage en bedre middag sammen med mannen! Og attpåtil uten å brekke meg eller kaste opp av luktene. Det luktet så godt og smakte enda bedre (andebryst med ovnsbakte poteter og rotgrønnsaker toppet med appelsinsaus). Nå er jeg kvalm, men det er verdt det ;)

Hørtes deilig ut - mmm... Og kan tenke meg til at det var verdt det! Håper det bare blir flere slike stunder fremover! :)
 
Jubler for 9+0 og inn i min første tosifret uke :D
 
Hørtes deilig ut - mmm... Og kan tenke meg til at det var verdt det! Håper det bare blir flere slike stunder fremover! :)

Ja, hadde vært veldig deilig om det blir flere av disse dagene. Føler meg som den mest crapy samboeren om dagen som ikke får bidratt med noe som helst når det gjelder matlaging og husarbeid. Hyperemesis i mitt hjerte altså :hungover:
 
Har ikke maktet å lage spess med
Middag disse ukene, og med mann som jobber offshore Så passet det supert med kalkun middag hos mamma idag ❤️ Ungene ble og glad for skikkelig potet middag i dag :p
 
Jubler for en liten mage som plutselig poppet ut denne helgen ❤ Nå skjer det ting :)
 
Jubler for at babyen idag er på størrelse med en lime! :D
 
Ja, hadde vært veldig deilig om det blir flere av disse dagene. Føler meg som den mest crapy samboeren om dagen som ikke får bidratt med noe som helst når det gjelder matlaging og husarbeid. Hyperemesis i mitt hjerte altså :hungover:

Da er vi to... :p Håper vi snart blir bedre! Fordelen har jeg funnet ut, er når man har et øyeblikk hvor man er sitt gamle jeg og får tatt en turn, så husker mannen plutselig hvor suveren og driftig man er til vanlig, det sa hvertfall min her en dag formen min tillot jeg tok en sjau. ;)
 
Var liten søt kul i forhold til min på kvelden :eek: den er stor den
Var litt vanskelig å få den frem på bildet. Ser større ut i virkeligheten, spesielt når jeg sitter :p
 
Back
Topp