Petit.cookie
Betatt av forumet
Åh så bra!Ein liten oppdatering fra meg
Fått satt inn 5 dagers embryo i dag, å fikk 3 på frys så er veldig fornøyd med det![]()
Så nå håper jeg det fester seg
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så bra!Ein liten oppdatering fra meg
Fått satt inn 5 dagers embryo i dag, å fikk 3 på frys så er veldig fornøyd med det![]()
Så nå håper jeg det fester seg
![]()

Takk e veldig fornøydSå bra resultatDa flytter jeg deg over til runger, og håper på positivt resultat om noen dager
![]()

Hcg på 165, så da kan jeg trygt settes på gravid @Le@!

Åååå så braHcg på 165, så da kan jeg trygt settes på gravid @Le@!

Gratulerer så mye

Jeg levde som normalt, men litt mer avslappet. Var nok litt mer bevisst på å få i meg litt mer grønnsaker, men utover det ikke noe spesielt. Ikke noe nye vitaminer, bare Omega 3 (pluss folsyre og jod såklart) som jeg uansett tok. Gjør nok det samme nå som jeg er gravid igjen!Dere som ruger (og har hatt vellykket graviditet i ettertid). Hvordan tok du vare på deg selv?
Endret du noe på kosthold, hvile, eller lever som normalt men litt mer avslappet?
Fastlegen min har sagt allerede nå at han vil gi meg noen dager ekstra etter innsett, siden jeg har en del plager. Minste stress skyter pulsen min til himmelen
Jeg har fått bekreftet uttak på mandag, grugleder meg. Håper virkelig minst 2 overlever til blastocyst
Tusen takk! Håper jeg er den første i en trend i gruppa!Åååå så braGratulerer så mye
Så koselig, og fin start på det nye året. Og første gravide i januargruppen
![]()
Så fint at det fungerte for degSniker!
Hvilken klinikk går du hos? Her var også plaquenil og klexane oppskriften på graviditet på forsøk nr 7, har troa på de medisinene! Så herlig at det går an å få det offentlige også nå![]()
Har stått på de medisinene en god stund nå, så håpe det går nå denne runden, hører til på St.Olavs.Masse lykke tilSå fint at det fungerte for degHar stått på de medisinene en god stund nå, så håpe det går nå denne runden, hører til på St.Olavs.
Nå er det de seige ventedagene før testing!

Skal vel over på ruger kanskje?
Så flott! Lykke til med de neste altfor lange ventedagene! Og så bra at du får noe på frys. Det er ikke selvfølgelig!Da har jeg fått gjennomført ferskinnsett i dag
Så da er det bare krysse fingrene og vente.Skal vel over på ruger kanskje?
Status embryo er ikke helt klare, men en blasto dag 5 satt inn i dag og en dag 5 på frys, så er det visst tre som de ville se an til i morgen. Håper jeg får noen på frys derfra også.![]()
Krysser fingrene for degDet står i journalen min at dag 5 ble det fryst ned 6 embryoer, så regner da med at det er 5 dagers blastocyster, men har ikke fått noe mer info enn det!
Hva er det du ikke har troen på ikke skal fungere?![]()
Kan kjenne meg veldig igjen i det du skriver. Opplevde selv å komme til uttaket å måtte kjempe/krangle med embryolog for at de skulle gjennomføre ICSI (som var anbefalt av min lege fra privat klinikk samt avtalt på forhånd med lege i det offentlige OG som stod i journalen min). Bare fordi embryologen hadde ikke lest journalen min i det hele tatt og bare antok at ved privat forsøk så var sæd kvaliteten dårlig og at de nå så at den var bra… i Jounalen stod det svart på hvit anbefaler icsi til tross for normal spermkvalitetKrysser fingrene for deg
Det føles bare ut som at legene ikke aner hva de holder på med eller hvor jeg er i løpet. Er litt motløs og føler det er for godt til å være sant at det skulle gå nå....
Krysser fingrene for deg
Det føles bare ut som at legene ikke aner hva de holder på med eller hvor jeg er i løpet. Er litt motløs og føler det er for godt til å være sant
Utrolig irriterende!!! Det krever sitt å skulle "krangle" og stå på sitt i en så tøff prosess!Kan kjenne meg veldig igjen i det du skriver. Opplevde selv å komme til uttaket å måtte kjempe/krangle med embryolog for at de skulle gjennomføre ICSI (som var anbefalt av min lege fra privat klinikk samt avtalt på forhånd med lege i det offentlige OG som stod i journalen min). Bare fordi embryologen hadde ikke lest journalen min i det hele tatt og bare antok at ved privat forsøk så var sæd kvaliteten dårlig og at de nå så at den var bra… i Jounalen stod det svart på hvit anbefaler icsi til tross for normal spermkvalitet
Så braDa har jeg fått gjennomført ferskinnsett i dag
Så da er det bare krysse fingrene og vente.Skal vel over på ruger kanskje?
Status embryo er ikke helt klare, men en blasto dag 5 satt inn i dag og en dag 5 på frys, så er det visst tre som de ville se an til i morgen. Håper jeg får noen på frys derfra også.![]()
Så kjipt at det blir sånnKrysser fingrene for deg
Det føles bare ut som at legene ikke aner hva de holder på med eller hvor jeg er i løpet. Er litt motløs og føler det er for godt til å være sant at det skulle gå nå....