Januar 2026 :)

Har vært på kontroll idag (syklusdag 12), slimhinne på 7 mm og ledende follikkel på 17 mm. Gyn mente dette var bra, men jeg har ikke peiling, venter nå på telefon fra klinikk for veien videre til innsett! :)
Det høres ihvertfall veldig bra ut synes jeg :gen014
Da blir det nok innsett i løpet av neste uke:)

Hadde ultralyd i dag etter 1 uke med stimulering. 70 (!) follikler til sammen, 2 stk på 17 mm, resten på 10-14 mm og slimhinne på 9mm.
Legen sa bare at mest sannsynlig så blir det sprøyter i noen dager til men ikke noe negativt ellers. Chat GPT skremmer livet ut av meg derimot med risiko for overstimulering..

Vi får se hva Porsgrunn sier :)
Oi!! Håper ikke alle modnes helt.
Hvordan føles eggstokkene dine? Må føles helt sprengt?
Merket mine kjempegodt med bare rett over 20;)
Men er i hvert fall et bra utgangspunkt for mange egg og forhåpentligvis mange embryoer:)

Da ble det avbrutt igjen på meg i dag, med en slimhinne på 4mm!!! Krympet på økt øtstrogenbehandling.
Blir så motløs og lei:( . Er noe så kjipt at det aldri skal gå. To år med prøving tar på.
Dem skal diskutere litt legene i mellom.
Men mitt forslag er å få blødning, måle slimhinnen etter neste mens det, uten noe medisiner for å se hvordan det er. Og evnt sette inn i minst mulig medisinert syklus.
Virker rett å slett ikke som kroppen min responderer noe med medisiner.
Har fungert best med iui, og metropol. Selv om det endte i sa og ma, så ble jeg hvertfall gravid:(

Oi!! Håper ikke alle modnes helt.
Hvordan føles eggstokkene dine? Må føles helt sprengt?
Merket mine kjempegodt med bare rett over 20;)
Men er i hvert fall et bra utgangspunkt for mange egg og forhåpentligvis mange embryoer:)
Tviler sterkt på at alle skulle modnes, har hatt 3 kjemiske tidligere, så antar at det ikke er egentlig så mange som vi får ut/som kommer til å bli bra nok. Men ja, håper at det øker sjansene våre litt ihvertfall ❤️

Føles nokså sprengt ja :laughing002 har ikke så mye vondt heldigvis, bare oppblåst og kjenner eggstokkene mye.

Har vært på kontroll idag (syklusdag 12), slimhinne på 7 mm og ledende follikkel på 17 mm. Gyn mente dette var bra, men jeg har ikke peiling, venter nå på telefon fra klinikk for veien videre til innsett! :)
Så bra!! Veldig spennende. Skal du ha noen medisiner for eggløsning?

Nå er jeg litt overrasket her. Fikk brev om 2 blasto på frys i tillegg til 1 blasto som ble satt inn i går. Men så står det at de har gjort ICSI. Noe som aldri har vært sagt tidligere :oops:

Ikke at jeg bryr meg, men noen som har opplevd at det er blitt gjort ICSI fremfor «naturlig» befrukting når det siste har vært kommunisert hele veien?

Da ble det avbrutt igjen på meg i dag, med en slimhinne på 4mm!!! Krympet på økt øtstrogenbehandling.
Blir så motløs og lei:( . Er noe så kjipt at det aldri skal gå. To år med prøving tar på.
Men mitt forslag er å få blødning, måle slimhinnen etter neste mens det, uten noe medisiner for å se hvordan det er. Og evnt sette inn i minst mulig medisinert syklus.
Har fungert best med iui, og metropol. Selv om det endte i sa og ma, så ble jeg hvertfall gravid:(
Skjønner veldig godt at dette tar på! :Heartred :Heartred :Heartred Har legen noen teori på hvorfor dette skjer?

Det er så utrolig kjedelig… :Heartred :rolleyes:

Nå ringte Porsgrunn!
Blir totalfrys på oss og uttak på fredag. Er litt lei meg at de ikke vil prøve på fersk innsett siden slimhinne var så fin, men skjønner jo at det vil være forsiktige.

Det var veldig kjedelig å høre, skjønner at du føler sånn :sorry: Det er en så utrolig tøff prosess… :Heartpink Enig at det kan være lurt å sjekke hvordan den ser ut umedisinert.

Nå er jeg litt overrasket her. Fikk brev om 2 blasto på frys i tillegg til 1 blasto som ble satt inn i går. Men så står det at de har gjort ICSI. Noe som aldri har vært sagt tidligere :oops:

Ikke at jeg bryr meg, men noen som har opplevd at det er blitt gjort ICSI fremfor «naturlig» befrukting når det siste har vært kommunisert hele veien?
Ja, første uttak ble det gjort icsi og fikk ikke vite før jeg fikk mail om antall befruktede egg men til andre uttak brukte de vanlig befrukting :confused013

Så utrolig kjipt :( :( skjønner godt du er megalei. Skjønner for øvrig ingenting av at du ikke responderer på økt østrogen, støtter deg i å teste mest mulig naturlig syklus..

Vel hjemme og godt medisinert etter uttak.
Gikk mye bedre enn forrige uttak, god støtte og forståelse, samt litt ekstra smertestillende/bedøvelsesmiddel.

Han som tok uttak i dag var medisinsk overlege, flink til å forklare og var veldig nøye.
Mindre panikkangst anfall denne gangen, så litt stolt av meg selv :dance008

Av 8 egg poser, fikk de kun tatt 4 egg. Litt skuffet, håpte på flere.
Innsett førstkommende torsdag ☺️

Vel hjemme og godt medisinert etter uttak.
Gikk mye bedre enn forrige uttak, god støtte og forståelse, samt litt ekstra smertestillende/bedøvelsesmiddel.

Han som tok uttak i dag var medisinsk overlege, flink til å forklare og var veldig nøye.
Mindre panikkangst anfall denne gangen, så litt stolt av meg selv :dance008

Av 8 egg poser, fikk de kun tatt 4 egg. Litt skuffet, håpte på flere.
Innsett førstkommende torsdag ☺️
Åh så fint at det gikk bedre denne gangen! Og at du føler på stolthet! Det er viktig :Heartpink Det er lov å være litt skuffet men kanskje kvaliteten er drit bra! :smiley-angelic001

Skjønner veldig godt at dette tar på! :Heartred :Heartred :Heartred Har legen noen teori på hvorfor dette skjer?
Egentlig ikke. Skjedde etter MA oppdaget i slutten av januar -25. og fått påvist endometritt og høye nk celler i desember.
Så vet ikke om det kan ha blitt trigget/ utløst av rester i nesten 1 mnd før utskraping.
Dem skulle å diskutere seg i mellom.
men blir dessverre et par pausesykluser. Tviler på at neste syklus vil bli reel. Og så blir det en sjekk syklusen etter der, bare for å se på slimhinnen uten noe medisiner.
Er i hvert fall planen og mine tanker nå.

Back
Topp