Januar 2026 :)

gratulerer med så fine resultater og sender klem med tanke på det med frys! ❤️

Jeg har også fått beskjed om høy AMH og risiko for overstimulering - er det noe du kunne føle selv som du sier? Er vårt første forsøk så man man har jo million spørsmål.
Takk ❤️

Dette er mitt andre uttak, og jeg kunne absolutt kjenne det, ja. Første gang hadde jeg litt murringer i magen etter uttaket og dagene etter - det er helt vanlig.
Denne gangen var det vondt og ble bare vondere. Kjennes ut som om jeg kan peke på eggstokkene mine fordi jeg kjenner dem, det gjør vondt å bevege seg, strekke på seg eller endre stilling. Er også veldig oppblåst, og magen kjennes stram. Om jeg prøver å trekke inn magen skjer det ingenting.

Så ja, skjønte at det var noe galt, og hadde ikke egentlig regnet med innsett. Tror det skal en del til å bli såpass overstimulert at du ikke får sette inn og ikke merke det.

@Harelabb hvordan går det med deg og har du fått noe mer svar om veien videre for innsett? :Heartred
Tja ikke helt supert... Klinikken har ingen kontroll på hva som foregår og jeg er sendt til ul for fjerde uke på rad uten at noe skjer eller jeg får noe svar. Startet på letrozol igår og skal ta det i fem dager.... Hadde det ikke vært for st vi allerede har fem blasto på frys, hadde jeg gått over til det private.

Hvordan går det med deg?❤️

Tja ikke helt supert... Klinikken har ingen kontroll på hva som foregår og jeg er sendt til ul for fjerde uke på rad uten at noe skjer eller jeg får noe svar. Startet på letrozol igår og skal ta det i fem dager.... Hadde det ikke vært for st vi allerede har fem blasto på frys, hadde jeg gått over til det private.

Hvordan går det med deg?❤️
Ingen god følelse når man opplever å ikke bli tatt vare på.. bra du fikk letrozol til slutt, da er vi ikke så langt fra hverandre i løpet :Heartred Jeg er på syklus dag 8, så allerede imorgen begynner jeg å teste for EL. Meeeeen jeg vet at jeg kommer til å teste minst en uke før den er positiv såå litt kjedelig å sløse tester.

håper du blir bedre tatt hånd om nå fremover :Heartred

Det skjønner jeg veldig godt… Man vet at slimhinnen kan varje litt men må den gjøre sånn akkurat når man skal prøve :banghead:
Er så kjipt. Kunne tullet i pausene. Men får håpe det er skjedd litt til mandagen igjen. Er mer optimistisk igjen i dag heldigvis;)

Hater også gråte offentlig, men i dette opplegget her har jeg bare gitt opp. Tror de vi møter er veldig vant til det!
De er nok det heldigvis:) Hadde sikker vært lurt for å få ut mer følelser rundt prosessen. Men går heldigvis bedre i dag. Må bare ha en dag å klage litt på;)

Har hatt time på fertilitetsklinikken idag, skal ta blodprøvepakke i febuar for utredning av habituell abort og så planlegges innsett FET i mars/april, lenge å vente 9 uker men jeg får bare prøve å gjøre det beste ut av det :Heartred

Le@: får ikke til å tagge deg, men kunne du ha endret oppstart innsett til mars/april for meg? Ikke at det er så viktig da men :angelic:

Ingen god følelse når man opplever å ikke bli tatt vare på.. bra du fikk letrozol til slutt, da er vi ikke så langt fra hverandre i løpet :Heartred Jeg er på syklus dag 8, så allerede imorgen begynner jeg å teste for EL. Meeeeen jeg vet at jeg kommer til å teste minst en uke før den er positiv såå litt kjedelig å sløse tester.

håper du blir bedre tatt hånd om nå fremover :Heartred
Så spennede! Det er 5dagers blasto du har?

Takk for omtanken ❤️ Jeg har ikke helt troen på at det skal fungere men vi får se :)

Jeg vil henge her med dere

Frøken66 - 29 - B1 - forsøk 9, fryseforsøk - offentlig - Albyl-E, Plaquenil, klexane, Cyclogest - innsett uke 4

Jeg vil henge her med dere

Frøken66 - 29 - B1 - forsøk 9, fryseforsøk - offentlig - Albyl-E, Plaquenil, klexane, Cyclogest - innsett uke 4
Sniker!
Hvilken klinikk går du hos? Her var også plaquenil og klexane oppskriften på graviditet på forsøk nr 7, har troa på de medisinene! Så herlig at det går an å få det offentlige også nå :Heartred

Back
Topp