Annki88
Flørter med forumet
Heia nei får ikke oppdatering før i morgen når jeg skal på innsett
Håper det blir mange befruktede egg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det blir mange befruktede egg
. Krysser fingrene for noen embryo på «bok» også, i tilfellet det ikke går veien ved første innsett.
er det hormoner, medisiner eller bare hele settingen?Æsj, så dritt! Utrolig frustrerende å bare måtte vente på kroppen!Mistet troen på at det blir noe innsett denne syklusen. Slimhinnen var bare 4,5 mm i dag, selv om den så fin ut. Fikk østrogentilskudd i sprayform i tillegg. Og ny kontroll på mandag.
Så får bare vente å se, men ikke veldig optimistisk.
Jeg har rykende ferske oppdateringer, faktisk! Var inne på time for innsett i dag.

Ja! Heng med oss!Heia dere
Kan jeg være med her selv om jeg ikke har forsøk i januar? har time på fertilitetsklinikken imorgen så er spent på veien videre etter 3 innsett og 2 SA (9+4 begge gangene)…
En_gang_kanskje - 39 - B1 - IVF 2 - HUS - usikker på oppstart/nytt innsett, mest sannsynlig februar/mars

Åh så drit! Er du på dag 10 i dag?Mistet troen på at det blir noe innsett denne syklusen. Slimhinnen var bare 4,5 mm i dag, selv om den så fin ut. Fikk østrogentilskudd i sprayform i tillegg. Og ny kontroll på mandag.
Så får bare vente å se, men ikke veldig optimistisk.
Gratulerer så mye med gode resultater!Jeg har rykende ferske oppdateringer, faktisk! Var inne på time for innsett i dag.
Av de 16 eggene som ble tatt ut var 13 modne, og 8 fertilisert.
I dag fikk vi beskjed om at det var 6 blasto med god nok kvalitet til innsett/frys, og at de siste to kunne komme seg til i morgen. Så det er strålende statistikk på fertilisert til blasto i alle fall.
Desverre ble det ikke innsett men totalfrys grunnet overdtimulering. Det hadde jeg egentlig regnet med, for dagene etter uttak har vært ganske vonde..
Så - litt skuffende at vi ikke fikk satt inn, men alt i alt er vi ganske fornøyde med resultatene.
Jeg er 5 dager bak deg så det er spennende å følge med.
Så bra antallDa er jeg hjemme etter egguttak. 14 egg og fremdeles innsett på søndag om ikke det blir noen komplikasjoner. Krysser fingrene for noen embryo på «bok» også, i tilfellet det ikke går veien ved første innsett.
Føler litt koko av alle medisinene, og kjenner på en følelse av å ha lyst til å le hysterisk eller gråte hysterisker det hormoner, medisiner eller bare hele settingen?
Noen andre som har følt seg litt smågal etter uttak?
-periwinkle
Blir så skuffet over at den ikke kan funke og få slimhinnen tykkere. Hadde bare lyst til å gråte på kontrollen, men hater gråte offentligÆsj, så dritt! Utrolig frustrerende å bare måtte vente på kroppen!
Så godt med så mange på frysJeg har rykende ferske oppdateringer, faktisk! Var inne på time for innsett i dag.
I dag fikk vi beskjed om at det var 6 blasto med god nok kvalitet til innsett/frys, og at de siste to kunne komme seg til i morgen. Så det er strålende statistikk på fertilisert til blasto i alle fall.
Desverre ble det ikke innsett men totalfrys grunnet overdtimulering. Det hadde jeg egentlig regnet med, for dagene etter uttak har vært ganske vonde..
Så - litt skuffende at vi ikke fikk satt inn, men alt i alt er vi ganske fornøyde med resultatene.
VelkommenHeia dere
Kan jeg være med her selv om jeg ikke har forsøk i januar? har time på fertilitetsklinikken imorgen så er spent på veien videre etter 3 innsett og 2 SA (9+4 begge gangene)…
En_gang_kanskje - 39 - B1 - IVF 2 - HUS - usikker på oppstart/nytt innsett, mest sannsynlig februar/mars
På dag 11. Så burde vært tykkere. Har hatt 7,5 tidligere på samme syklusdag, ved iui. Så ble veldig skuffet. Den tykkelsen er det dårligste som har vært noensinne så sent…Åh så drit! Er du på dag 10 i dag?
Velkommen i gjengenFrøken-M -34 år - Porsgrunn - assistert hjemme forsjøk (gravid men endte med exu) starter IVF prosessen i februar
Det skjønner jeg veldig godt… Man vet at slimhinnen kan varje litt men må den gjøre sånn akkurat når man skal prøvePå dag 11. Så burde vært tykkere. Har hatt 7,5 tidligere på samme syklusdag, ved iui. Så ble veldig skuffet. Den tykkelsen er det dårligste som har vært noensinne så sent…

gratulerer med så fine resultater og sender klem med tanke på det med frys!Jeg har rykende ferske oppdateringer, faktisk! Var inne på time for innsett i dag.
Hater også gråte offentlig, men i dette opplegget her har jeg bare gitt opp. Tror de vi møter er veldig vant til det!Blir så skuffet over at den ikke kan funke og få slimhinnen tykkere. Hadde bare lyst til å gråte på kontrollen, men hater gråte offentlig![]()